Gå til innhold

uke 18 og masse kynnere..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg også har kynnere flere ganger om dagen! Hatt det siden livmora begynte og komme opp fra bekkenet.

Nevnte det for jordmor sist, hun sa det ikke gjorde noe så lenge de ikke kom sammen med menssmerter/ var vonde!

Sa jeg godt kunne ta det litt med ro akkkurat når de står på...men hos meg kommer de også når jeg ligger på sofaen:)

Skrevet

hei der.

jeg er i min 19.uke nå (18+4) og har kjent masse kynnere den siste uka.ikke noe smerter.kjennes litt ut som en ballong som blåses opp inni meg,så blir magen helt hard.hvis jeg flytter på meg,så går de over.Skal til jordmor på onsdag,så skal nevne det for henne å høre hva hun sier,men hittil så er jeg bare kjempe glad for det,for da vet jeg jo at livmoren har begynt å trene seg til fødsel:o)

Skrevet

Jeg har hatt kynnere i mange uker nå. Huske ikke akkurat når det begynte men tror jeg var en 14-15 uker på vei. Fikk beskjed av jordmor at det var helt naturlig så jeg har ikke bekymret meg mer over det :o)

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 16 og hadde masse kynnere for første gang i går. Ikke vonde, men stramt og litt ubehagelig.

Skrevet

hei

er i uke 23 med kynnere. Jordmor tok dette alvorlig og sa det kunne være en økt risiko for prematur fødsel ved mye kynnere. Det var kun farlig dersom de kom regelmessig. Jeg er i full jobb, men fra neste uke får jeg tilrettelegging på jobb i form av ikke så tungt fysisk arbeid som tidligere. Dette fordi tungt arbeid hos meg, gjør at kynnere kommer. Lykke til

Skrevet

har hatt det noen uker ¨å. men nå begyner det å komme seriøst ofte.. også varer de lenge... kjenner det ofte når jeg ligger på sofaen eller i sengen..så har ikke så mye med hva jeg gjør tydligvis..

Skrevet

Jeg fikk også kynnere tidlig, og kjenner det best når jeg ligger på sofaen eller i sengen.

Pratet med jordmor om det, og hun sa - som nevnt over her - at man måtte passe på hvis de ble regelmessige, men ellers skal det ikke være noe å bekymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...