Mana83 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Vil bare få sei at lakserolje e ikke å anbefale..Jeg fikk min gutt 10 januar..da hadde jeg gått på overtid å var lei..tok lakserolje..IKKE smart..jeg lå med rier i 2 døgn før det i det hele tatt var snakk om fødsel..hadde det så utrolig vondt..å når gutten min endelig kom så var jeg så utrolig utslitt at alt ble bare så utrolig slitsom..det er ikke før nå at jeg har kommet meg etter fødsel å slikt med tanke på søvn og alt..så lakserolje er IKKE bra;)
Taram har gutt&jente Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Det er val det jordmødre og leger sier også, men jeg har inntrykk av at folk her inne er helt besatt av å sette i gang ved hjelp av kjerringråd.. Ikke kritikk til deg altså, men jeg synes det tar helt av.....
Mana83 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Sant det...jeg hadde 2 venninner som hadde termin etter meg som fikk før..klarte ikke vente så jeg tok lakserolja..hadde abselutt ikke tenkt å ta det men ble bare slik..aldrig mer..det funka jo til en viss grad,men fødselen ble jo mye verre en den hadde trengt..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 IKKE å anbefale nei! Jeg prøvde det under mitt forrige svangerskap for 9 år siden, og jeg fikk ikke rier av den heller. Det eneste jeg endte opp med var å sitte på do med meget flytende resultat. Ble tilslutt helt sår der bak. Så IKKE prøv det!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Kan noen fortelle meg hva man blander det med og hvor mye man må drikke? er 10 dager over orker ikke mer!
Mana83 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Eg fikk masse maserier..lå med rier LENGE.. dro inn på føden men nada var i gang..dro hjem å lå 1 døgn til med rier..utrolig vonde..kom på føden igjen å hadde bare 4 cm åpning..fikk epidural etter noen timer..beste stunden i mitt liv:) hadde aldri tatt lakserolje igjen..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 fatter ikke at folk orker å utsette barnet for slikt, greit at folk ønsker å skade seg selv, men hadde aldri villet skadd mitt barn med slikt uansett hvor lei en er. er jo en grunn til at leger/ jordmødre fraråder bruken av lakseroljen. Synes bare tanken å at folk spør på blandingsforhold osv forteller hvor dumme de er, mishandling av barnet sitt, ikke mye vett i knotten.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 jeg har brukt det, det eneste som skjedde var at fødselen startet dagen etterpå... jeg tok en sp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå