Gå til innhold

Lillemann har så vondt i magen...


Røverunge

Anbefalte innlegg

...når han skal bæsje? Uff fikk så vondt av han i går der han lå og presset.., og begynte å gråte stakkar... Har brukt en del malt før, men har trappet ned på det. Skal jeg bare fortsette og gi han det hver dag? (Han elsker malt...) Eller er det noen andre forslag på å få litt løsere bæsj? (veldig hardt det som kommer her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sviskesaft og en teskje yohurt8evt biola) har jeg hørt skal hjelpe ved hard mage... Prøvd det?

Ellers er det jo bare å fortsette med malt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biola har jeg ikke prøvd, - det skal jeg kjøpe! Svisker setter vel mere igang systemet, gjør det ikke? Eller blir man løsere av det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe i veien med å fortsette med malt om det har fungert bra tidligere. Henger meg ellers på med svisker, fint det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt sviskesaft eller sviskepuré, pluss at vi blander litt soyaolje i grøten. Det har funket fint her i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed av HS at malt ville miste mye av funksjonen når han begynte å spise mer grøt, og hun anbefalte sviskesaft. Benjamin vil ikke ha sviskesaft,så av og til blander jeg en dæsj i grøten. 'Ellers får han en ts malt i hver flaske mme han drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det testes her, så får vi håpe det blir litt bedre i morgen! Hadde akkurat en bæsjeøkt her nå. Stakkar liten, er så hardt vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det samme problemet her. Må hjelpe han med å bæsje ved å presse beina hans opp mot magen. Han får en del sviskesaft/ -purre, men synes most pære gir best effekt. Har hørt at de kan få hard mage av banan og eple, mens pære skal virke løsnende.. Fikk beskjed av helsesøster å prøve kiwi og youghyrt også, men da i veldig små mmengder først fordi noen kan reagere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...