Gå til innhold

Forstoppelse ?? (ooofff) Hva gjør jeg ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Regner med jeg har en forstoppelse på gang, magen er som en ballong og jeg har vondt noen ganger. Så tror det er det. Prompet mye i natt, og har ikke bommelommet skikkelig på noen dager, bare litt i morges.

Bør vel drikke mye, men er så kvalm til tider at hverken mat eller drikke går særlig ned. Men var sulten i dag da, riktig så det knaket nedi magen, så kanskje fordøyelsen er i gang igjen?

Kjøpte meg 4 berlinerboller i morges, og alle gikk ned på høykant.

Men blir stappmett etter måltid, leeenge også, så det blir ikke akkurat spist så mange måltid pr dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke akkurat det problemet. Men drikke MASSE vann og kanskje spise svisker. (sikkert ikke noe godt)

Hadde kanskje prøvd å satt meg på toalettet å prøvd.

 

Masse lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiber skal vel også sette fart på sakene..?! Og siden du er kvalm, hjelper det kanskje med noe tørt.. I så fall hjalp det for meg. Levde på knekkebrød (havre) i uke 5-10. Det var for kvalmen. Men jeg hadde ikke problemer med forstoppelse ihvertfall. Mitt råd; knekkebrød og MASSE (!!!) vann!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vann i stooooore mengder, og ei lita skje maltekstrakt får virkelig fart på sakene;) det er også mer behagelig dersom du plages med maveondt i forbindelse med forstoppelsen å ligge på gulvet med pute nder halebein og hode, mens du legger føttene opp mot en vegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...