Gå til innhold

Forstoppelse ?? (ooofff) Hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Regner med jeg har en forstoppelse på gang, magen er som en ballong og jeg har vondt noen ganger. Så tror det er det. Prompet mye i natt, og har ikke bommelommet skikkelig på noen dager, bare litt i morges.

Bør vel drikke mye, men er så kvalm til tider at hverken mat eller drikke går særlig ned. Men var sulten i dag da, riktig så det knaket nedi magen, så kanskje fordøyelsen er i gang igjen?

Kjøpte meg 4 berlinerboller i morges, og alle gikk ned på høykant.

Men blir stappmett etter måltid, leeenge også, så det blir ikke akkurat spist så mange måltid pr dag.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7950950-forstoppelse-ooofff-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiber skal vel også sette fart på sakene..?! Og siden du er kvalm, hjelper det kanskje med noe tørt.. I så fall hjalp det for meg. Levde på knekkebrød (havre) i uke 5-10. Det var for kvalmen. Men jeg hadde ikke problemer med forstoppelse ihvertfall. Mitt råd; knekkebrød og MASSE (!!!) vann!! Lykke til!

vann i stooooore mengder, og ei lita skje maltekstrakt får virkelig fart på sakene;) det er også mer behagelig dersom du plages med maveondt i forbindelse med forstoppelsen å ligge på gulvet med pute nder halebein og hode, mens du legger føttene opp mot en vegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...