Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Regner med jeg har en forstoppelse på gang, magen er som en ballong og jeg har vondt noen ganger. Så tror det er det. Prompet mye i natt, og har ikke bommelommet skikkelig på noen dager, bare litt i morges. Bør vel drikke mye, men er så kvalm til tider at hverken mat eller drikke går særlig ned. Men var sulten i dag da, riktig så det knaket nedi magen, så kanskje fordøyelsen er i gang igjen? Kjøpte meg 4 berlinerboller i morges, og alle gikk ned på høykant. Men blir stappmett etter måltid, leeenge også, så det blir ikke akkurat spist så mange måltid pr dag.....
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Har ikke akkurat det problemet. Men drikke MASSE vann og kanskje spise svisker. (sikkert ikke noe godt) Hadde kanskje prøvd å satt meg på toalettet å prøvd. Masse lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Kjøp duphalac på apoteket , det hjelper !!!! Ikke farlig selv om man er gravid.
Bebebo Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Fiber skal vel også sette fart på sakene..?! Og siden du er kvalm, hjelper det kanskje med noe tørt.. I så fall hjalp det for meg. Levde på knekkebrød (havre) i uke 5-10. Det var for kvalmen. Men jeg hadde ikke problemer med forstoppelse ihvertfall. Mitt råd; knekkebrød og MASSE (!!!) vann!! Lykke til!
Christina&Odin André Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 vann i stooooore mengder, og ei lita skje maltekstrakt får virkelig fart på sakene;) det er også mer behagelig dersom du plages med maveondt i forbindelse med forstoppelsen å ligge på gulvet med pute nder halebein og hode, mens du legger føttene opp mot en vegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå