Gå til innhold

I dag skal jeg...


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

...skifte på alle fire sengene, vaske golvene og tørke støv til helga, få has på den o'store klesvasken på vaskerommet, lage ost-og skinkehorn med englebarna, handle, vaske badet, lage middag og sende mange varme tanker til den lille knerten som åpenbarte seg på ultralydskjermen i går og som satte mamman sitt ørlittegranne ut av spill, hehe.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to.

Nesten alt det du skrev der skal jeg gjøre i dag også. Kan si jeg gleder meg (NOT!!)

 

Men jeg må jo innom her litt før jeg starter =) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, sitter her og psyker meg opp jeg også, hehe.... Lykke til med dagens gjøremål, og tenk hvor godt det blir å legge seg i kveld med nyvasket hus og nyoppredd seng og med godt oppfylt fryser og kjøleskap! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si du er flink!

 

Jeg har vasket stuen, og har akkurat pause. Kanskje jeg skal gyve løs på badet mens jeg venter på dr.Phil :-)

 

Skikkelig godt når man blir ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal jeg begynne da??....

Tror jeg må spise litt først, så skal jeg begynne. Hvis ikke tvillingene våkner snart da.

Må passe på å være her litt når de sover. HE HE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal bare en snartur innom Nøstebarn og se etter oppskrift på babyteppe, og så skal jeg trå til... hvis jeg ikke skal ha litt mat først da. Størstamann har allerede tatt av sengetøyet sitt, så han er klar for å bake. Måtte han bare fortsette å være så effektiv!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det var sprekt! I dag skal jeg spise frokost med en venninne som snart reiser til Asia. Spise lunsj med en annen venninne jeg ikke har sett på en stund. Og på kvelden skal jeg på middag hos en venninne som akkurat er kommet hjem fra New York. Ellers har jeg sittet på BIM og lakket tåneglene mine røde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...