Yara Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jenta mi må bysses på dagtid for å sove, men når hun legges for natten må hun ikke det. Jeg prøvde derfor i dag å legge henne i sengen nå når hun skal ha sin formiddagsdupp, og jammen sovnet hun ikke:) Uten noe som helst byssing. Kan jeg fortsette med dette? Hun har veldig korte lurer på dagtid (30 min om vi ikke går tur), så er litt redd hun skal forbinde sengen med dette slik at hun våkner etter kort tid også på natten... Samtidig tenker jeg på dette med skille mellom natt og dag...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei. Gutten min har siden han var 6 uker gammel ligget i sengen sin på dagtid også. Han har ikke noe problem med å skille på dag og natt. Eneste forskjellen er at det er litt mer lys når han sover på dagtid. Ville latt henne sove i sengen på dagtid også : )
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jenten vår ligger alltid i sengen hvis ikke vi er på tur. Går helt fint det. Hun sovnet heller aldri uten byssing. Når hun ser sengen forstår hun hva som skal skje. Begynner å kvine, men gir seg fort hvis det er sovetid.
Yara Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Så godt å høre:) Vi pleier trille en lang tur hver dag, så da får hun opprettholdt det å like seg i vognen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå