*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg som håpet at jeg var gravid siden han ikke hoppet av dagen før el:( Jaja, han har gått med på å vente med prev til jeg finner en ladycomp eller pearly på salg. Da er det ihvertfall litt håp:) Får håpe han ikke hopper av rett før el denne gangen og. Tenkte å prate med han i kveld og be han tenke en ukes tid på om vi kan prøve fra sommeren. Da kommer han til å være 25 når ungen kommer, det er jo ikke alt for ungt. Ha en fin dag jenter=)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Sånn håper jeg på hver gang også, selv om vi kanskje har sex en gang med hoppe-av-i-svingen metoden pr syklus.. og jeg ikke har helt stabil syklus heller.. (29-33).. sambo syns jeg er tullete som blir skuffet fordi sjansene er jo nærmest 0 for min del :-) her går det ellers i svært sikker sex..desverre :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 æsj, kjedelig da...=o( Hadde litt i går da..hihi, og har definitivt EL rett rundt hjørne...Auauauaa uuu... Var det, *snurt* Han ville ikke bruke kondom men brukte for det da... Snakket litt om hva jeg skal bruke som prev etterhvert...Tenkte først på pessar da og Ladycomp eller sånn pearly eller så blir det kanskje mini pillen...Hehe sa til han at vi kunne ha oss uten hvis det var så mye pes med det... NEI sa han...hehe... men han gliste litt da... Hørt at man må være veldig på minuttet med å ta pilla på sammetidspunkt hverdag.. Fy som jeg kommer til å slite...Er ikke flink til å ta pillene, også en av grunnene til jeg sluttet på pilla... Jaja... Hehe sa til han at vi kunne ha oss uten hvis det var så mye pes med det... NEI sa han...hehe... Godt sambo din er enig med deg å vente med prev til du får tak i en sånn ladycomp/pearly da=o) Tenkte også prate med sambo om dette=o) Håper han er pos instilt da...Og at han HØRER hva jeg sier for noe=o) Han er da ikke gammel da nei.. I helt fin alder synes nå jeg da=o) Krysser fingrene jeg...=o) klem PS! Vet det ble litt rotete=o) hihi...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 ellemelle: Disse mannfolka våres er litt for flinke til å holde på svømmerne, hehe;-) Er så slitsomt å håpe, man blir bare så skuffa. Hittil har jeg bestemt om han skal hoppe av eller ikke, merkelig nok. Men etter han fant ut at han ikke hoppet av dagen før el ble han så skremt at jeg tror nok han kommer til å hoppe av hver gang framover. Det er ihvertfall større sjans enn kondom da;-) Får håpe samboeren din bruker hoppe-av-metoen neste gang du har el:D På den andre siden er det litt skummelt om jeg skulle bli gravid når han ikke er klar, redd for hvordan han vil ta det. *BabyCakes*: Auauau, el kan være vondt *trøste* Noen mulighet for at kondomet sprakk litt eller noe sånt, så du kanskje blir gravid?;-) Hehe, bra at han gliste når du foreslo å ikke bruke noe da, hehe. Disse mannfolka blir fort nok sure for sånne ting ellers, hehe. Med minipilla må man være helt på minuttet hver dag. Ikke noe for meg egentlig siden jeg ikke er noe flink til å huske piller. Hvis man går på minipilla cerazette er det det samme som p-piller, men tror den klusser til syklusen en del. Ja ble overrasket da han sa at jeg skulle vente til jeg fant en på salg. Håper samboeren din hører etter når du prater om det. Be han om å gå inn på buenaventura.no. Sambo stolte ikke på det da jeg fortalte om det, men syntes det var greit etter han hadde lest på nett. Krysser fingrene for at han går med på det=) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Så bra at han er positivt innstilt...=o) Krysser fingrene sammen med deg=o)Vi satser på at det går bra... Du får komme med tilbake meldinger på hvordan han sier om å starte å prøve til sommer... Tenkt å spørre selv=o) MIn sambo da..hihi... Tror ikke sambo slapper mer av før jeg er på pilla...Dessverre men alltids lov å håpe...=o) AUuu... Har vondt i ryggen nå... EL..='o( *Snufs* Men tror jeg begynner å kjenne kroppen min nå... Har lagt merke til økt utflod og vondt i magen... Nesten som om jeg må på do.. Nr 2 altså..(sooorry) hihi...Kondom sprakk ikke=o( Men så rart, for når jeg sa til sabo at vi kunne ha oss uten (og han sa nei) så fikk jeg sånn kjempe spent følelse inni meg... Som er jeg klar eller ikke,?? kanskje ikke?? Fikk nesten så panikk følelse... Men sikker fordi EL er rett hjørnet og at jeg ble litt spent. Tenker litt i forveien... ehehe... Lurer så mye på hvordan det blir å ha sex uten å tenke på konsekvensene...GLEDER MEG TIL DEN DAGEN...hihi... Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Ååå jeg håper samboeren din kutter kondomen snart. Ingen som fortjener det mer enn deg! Hihi, jeg kjenner også el sånn som deg. Bare at jeg har mer vondt i magen. Jeg har ogå fått sånn panikk følelse. Det er så skummelt. Tenker bare på alle grunner til at jeg ikke er klar, men det gåt fort over;-) Krysser fingrene for at du får med sambo på å bruke ladycomp, og krysser alt jeg har for at han blir med til sommeren! Å det hadde vært så gøy om vi kunne begynne å prøve samtidig!=) Gleder meg også sååå mye til den dagen jeg og sambo kan ha sex uten å tenke på konsekvensene!=) Skal gi beskjed når jeg får svar fra sambo. Tør ikke helt ta det opp for han har kjøpt biff og fin vin, og skal lage romantisk middag til meg. Litt bekymret for å ødelegge det. Har tenkt å foreslå det, og be han tenke seg om en uke hvis han ikke er med på det. Gruer meg! Skal du spørre din sambo ikveld?=) Vi får mote hverandre opp! Huff tror jeg skal gjøre det nå, så kan jeg fortelle deg hvordan det gikk... Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Spurte jeg. Han ble ikke sur. Han mente han i utgangspunktet ikke ville det, men han lovet å tenke på det=) Tør ikke få for store forventninger, men en forbedring at han skal tenke på det! Når han hadde sagt det snakket jeg bare om noe annet med en gang, så det ikke ble noen diskusjon;o) Lykke til! Håper det går bra for deg og!
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Så bra at han lovte å tenke på det... Her nytter det ikke å komme med forslag...Ikke ennå... Har forsatt ikke fått meg til å sende mail eller ringe til lånekassa ennå... Hehe... er veldig treg... Men skal enten sende en mail i helga eller ringe til uka... Må bare høre med dem jeg... Lettere å få det skrevet ned...=o) Men skal komme med tilbake melding... Tror kanskje jeg skal spørre sambo om vi kan prøve litt til sommeren, men bare hvis jeg får positivt svar fra lånekassa... Han er nok mer sånn at han tenker mest på at jeg får en utdannelse og at økonomien er god...Eller stabil blir det jo... Hehe... Spurte han om vi (jeg) skulle kjøpe en sånn lady/babycomp eller pearly... Han spurte om det var sikkert da sa jeg bedre enn mini pilla...hihi... Men så så han på prisen da... Var ikke på tale om... Sa hadde tenkt å kjøpe en på salg da... Om det noen gang blir det... Vurdere den babycompen da, siden den er litt mer finesser på... Hvis jeg ikke lsete feil... Vi får se, men har ikke store forhåpninger... Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2007 Det er veldig vanskelig å få tak i de i lånekassa. Prøv å sende mail først, så får du ringe hvis du ikke får svar=) Har du økonomi og studier klart, så er det nok lettere å få han med ja=) Her er problemet at sambo ikke liker at jeg kommer til å bidra mer økonomisk enn det han vil. Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem. Har vi økonomi til det har det vel ikke noe å si om jeg betaler mer et par år. Hehe, det er veldig dyrt, ihvertfall babycomp! Går an å få kjøpt brukt, det koster en del mindre. En som ville selge meg pearly til 2000, så ble innlegget sletta. Teit, håper jeg får kjøpt den for det! Babycomp er jo den beste for familieplanlegging, men som prevansjon holder pearly. Med babycomp kan du jo se når det er størt sjans for gutt og jente og sånt. Håper dere får kjøpt dere en. Er ikke trygt med minipille for deg, siden du er så fruktbar=) Men begynner du på det, så blir det kanskje en baby, hehe. Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Ja, skal ikke se bort i fra det nei... Sånn som jeg slurver med pilla... Haha...Hadde ikke blitt min skyld... Han som ville at jeg skulle starte på dem..hihi... Nei men håper på den babycompen da...Kan jo kjøpe lady og oppgradere den da også...=o) Innlegget ble nok slettet fordi det er ikke lov å drive salg utenom på det forumet hvor det er bare kjøp og salg... Skjønner ikke hvorfor han synes det er ille jeg... Jeg forsørget oss når sambo studerte...Ikke noe problem...=o)Men så klart det er jo en manns ting da... mannen skal liksom forsørge oss... Men vi skal nok kanskje bli prøvere til sommer... noe å se frem til... ikke såååååå lenge til da...=o) klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2007 Hehe, hvis han vil at du skal starte på dem, så er det jo ikke din skyld hvis han blir gravid;-) Du kan jo kjøpe lady og oppgradere ja. Du kan oppgradere når dere begynner med prøvinga. Skjønner ikke hvorfor han synes det er ille heller. Men han er vel veldig stolt av seg og redd for at folk skal finne ut at jeg betaler mest. Veldig mannsgreie ja! Da jeg kjøpte bil, tok han opp lån for å kjøpe bil, så tror han er litt sånn ja;-) Håper vi begge blir prøvere til sommeren. Det går an å overleve. Ååå kiler i magen når jeg tenker på det, jeg vil bli mamma!=) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Hehe... Vet du den sommerfugl effekten går aldri over når du først blir gravid... den sitter til du dør... Klart den kan forandre seg til en stein inni mellom men veldig fin sånn ellers...=o) Bare tenker på¨gutten min så får jeg sommerfugler i magen...hihi.... Ja tror det blir ladycomp... vi får se...=o) Kanskje litt vanskelig for han å bli gravid men hehe skjønner... Nei nå skal jeg spise... Prekas=oD Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2007 Hehehe, skrev litt feil jeg. Å gleder meg til å få et barn selv. Prekas ja=oD Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå