Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Må bare klage litt sånn på tampen av svangerskapet... Etter blakke uker siden nyttår gledet jeg meg til å endelig kunne gå ut å shoppe de siste baby tingene.Mye innesitting for å si det sånn... Endelig kom pengene og datteren min ble likegodt syk i samme slengen. En uke innesitting og null søvn siste uken.Nå er hun på bedringens vei og jeg koker over i feber... Typisk...Holdt meg frisk hele svangerskapet også kommer det nå med giga magen:) Det var godt å få det ut...Fler i samme situasjon?Hjelper å høre litt klaging fra andre også...Det går jo så mye om dagene.
riho1 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Godt og klage litt! Eller jeg har klaget MYE, å det syns jeg er greit. Alt så ut til å gå veldig bra etter at jeg begynte å få bukt med bekkenløsning og hadde felles treningstimer sammen med andre gravide hos fysioterapaut før jul. Men så ble jeg smittet av en virusinfeksjon før jul som utartet seg til bronkitt iløpet av julen. Festlig, eller kanskje ikke. Lå der da og hostet. Eller jeg nærmest satt om natten og ellers for jeg tålte ikke å ligge. Det er ikke lett med hosting når man ikke er gravid, men det ble mye verre med den store magen. pga. hosten fikk også vondt i sidene, og mange ganger randt tårene av at jeg var sååå sliten. Dette gikk litt over, men hosten hang i, og for 2 uker siden fikk jeg så akutt vondt i ribbeina at jeg knapt klarte og ligge eller gå. Da dro jeg til legevakten for å få hjelp. Hjelp, det er ikke mye å gjøre når en er gravid. Flere ble koblet inn, føden mente jeg skulle ta Napraxen, et prparat som en ikke skal ta under svangerskap. Mens vakthavende lege på farmakologen og legevakt sto på Paracet i høyr doser. For vi kan ikke ta noe annet. Det var mistanke om brudd,brest, nerver i klem eller muskulaturen. Ikke godt å vite siden vi ikke skal ta røntgen. tirsdag ble det verre igjen og inn på sjukehuset for å sjekke. tror det er brudd. Skal inn til ny time onsdag. Ser ut til at det bedrer seg sakte men sikkert nå. Men dette blir avløst av mye forverret bekkenløsning foran og mensmurringer. (modning) Så nå begynner jeg å bli lei, og jeg har termin 23 februar. Blir lange 4 uker hvis jeg går så lenge. DEN lange avhandlingen da! Men det var godt å få det ut! Ser du! Det er noen som slår deg i klaging......for jeg har blitt flink til det under denne tiden. God bedring! :-)
Nemone Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 uff ja..Jeg ble siste mann i fam til å bli syk etter jula. Har fått en mildere form, mann og barn hadde 40 i flere dager, men jeg kun hadde ett par dager med 38. Hjelper ikke. Hadde søvnmangel fra før - ble litt ekstra engselig for mann og barn enn vanlig. Har nå bihulebetennelse, øreverk og grusom hoste. Hard og tørr, kaster opp maten eller tisser på meg pga den kraftIge hosten. Og ja jeg synes synd på meg selv nå. Har ikke orket å gå til lege - men bør vel gå på mandag om jeg ikke blir bedre.Har jo ikke feber. Har så lite å gå på nå av energi - har lyst til sååå mye, men orker ikke mer enn jeg må. hente i barnehage og lage middag. KJEDELIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå