Gå til innhold

Noe forvirret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

På babyverden sin terminkalkulator er jeg 26+3, samme som her på BIM hvor jeg skifter uke på tirsdager. Men ifølge UL termin skifter jeg uke torsdager!!

Ikke noen big deal dette altså, men blir til at jeg roter litt med hvor langt jeg er kommet:) Forstår bare ikke helt hvorfor det ikke er en standard utregning? T.o.m gått glipp av når jeg hadde 100 dager igjen og:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men når er terminen din?det stemmer nok at du bytter på tirsdag,for da er tirsdag 0,så er onsdag 26+1,torsdag 26+2 og fredag 26+3...

Skrevet

Det hørtes rart ut... Både jeg, bim, babyverden, UL termin, lege og jordmor er på samme uke og dag til enhver tid.

Skrevet

Termin 3. mai som er en torsdag....Så mener selv jeg er 26+1 i dag!

Har jeg misforstått helt eller....?! :)

Skrevet

Ser sånn ut ja...

Du skal ikke regne deg bakover fra terminen... Svangerskapet regnes vel for å være 40 uker og var det 2 eller 3 dager... Derfor får du feil på uke-beregningen...

Skrevet

ja,det har du nok...=) hehe..selvom du har termin en torsdag betyr ikke det at du bytter uke på torsdag..=)

Skrevet

jeg har termin søndag og bytter uke på fredag..=) 23+0 i dag..juhuuu...=)

Skrevet

Oj! Det var nesten litt flaut....

Men takk for svar, lærte jeg noe nytt i dag og:)

Håper ingen skriver noe mer på dette innlegget slik det blir dyttet oppover, men bare lar det forsvinne....helt helt bakerst........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...