Gå til innhold

Når Canesten ikke funker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klødd i over en uke. Har smørt meg med Canesten flere ganger daglig, men den hjelper jo ikke. Finnes det andre kremer?

Har aller helst lyst til å unngå vaginapiller - klør jo ikke langt inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelige greier.

Vet egentlig ikke hva som kan hjelpe, noen snakker om Yoghurt naturell, både inn der og gjennom munnen. men det har jeg ikke prøvd selv.

Men anbefaler deg å snakke med lege slik at du får det bort. Da slipper du å føre det over på ungen. De får det i munnen, men det vet du sikkert. :-)

Stå på!

Skrevet

Jeg også kløøøør.. og det går ikke bort! Spurte legen min, og han sa jeg kunne ta en vaginal pille. Selvom det ikke klør "oppi" der, så er det der det kommer fra.. så jeg tror det lønner seg å få bort alt liksom!

Vi får smøre og smøre....

Lykke til :-)

Skrevet

Ingen poeng å smøre dersom du ikke setter inn vagitorie også.

Skrevet

..men du må passe på at du bruker fingeren, og ikke den stanga som følger med! Apotek damen fortalte meg det..

Skrevet

Har vært veldig plaget med sopp tidligere. I og med at du allerede er dårlig, så ville jeg prøvd Pervaryl eller Daktacort istedet.

Uansett, det som hjelper meg er kun følgende:

- kun store bomullstruser, aldri string eller kunstmateriale

- prøver å gå mye med skjørt eller bukser som ikke er veldig stramme over underlivet.

- vasker meg nedentil stort sett med kun vann

- er forsiktig med sitrusfrukter og juice

Får så og si aldri utbrudd etter at jeg ble konsekvent med det over. Tidligere hadde jeg omtrent permanent sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...