Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Her blir jeg bært rundt av mamma,pappa og søsken. De plukker meg opp og tror virkelig jeg alltid skal være fornøyd å bli bært rundt. Å nei dere jeg har sett hva dere klarer ute i den store verden ja, dere går rundt på disse mamma kaller totter? Hmm......en dag ja en dag..... Den dagen kom og jeg skal love deg jeg øvde slik at jeg kunne få muligheten til å løpe fra alle de masete søsknene mine og NÅ har jeg virkelig stor fart. Jeg vet også hvordan jeg løper fra mamma når jeg ser hun tar fram nattpysjen, ja da løper jeg til pappa for han kan alltid tyne kvelden litt til kun for meg. MEN et problem jeg har sett som er litt større er sengen jeg har fått tildelt, ja med mange stenger og umulig for meg å rote rund på rommet, ja rett og slett for jeg kommer ikke ut. He he trodde mamma og pappa.Siden jeg nå klarer å ta av meg sokkene mine har jeg funnet ut at uten sokker er det lettere å feste tottene mine på senga og en dag,ja da skal jeg på eventyr....................................... Da var dagen her, mamma sover hun sover godt, jeg lirker totten min på senga og jobber inntens med armene mine for å komme meg på toppen............. Opppsssss...........OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ "DUNK" ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Jeg kommer til meg selv og mamma holder godt rundt meg å trøster meg.....å ja litt vindt i panna, hva skjedde ..... å jaaaaa, søren bråstopp på det eventyret, eller det havnet pladask på gulvet.MMmmmmm godt å ha mamma da. Men med de ferdighetene jeg klarte i sengen, selvom det ikke akkurat gikk så bra, har jeg begynt på litt mer tryggere ting, som stoler, sofa og ja hehe bordet, JEG KLARER Å KOMME PÅ BORDET. Men mamma ser meg alltid og napper meg bort rett etter tottene mine så vidt kommer nær bordet. Men alle sammen jeg klarer det ja hadde det ikke vært for mamma ville jeg eid det spisebordet, og vært mye større enn mine søsken, ja mye større. Ja dette var en liten historie om mine prestasjoner som 17 mnd, to legevaktbesøk etter en 4 cm kul i panna og et uhell ut av senga. Men jeg kommer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå