K&K2 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Vi har en jente på vel 4 mnd som sover på sitt eget rom. Det er ca 18 grader på rommet. Når jeg ammer henne om natter er hendene hennes iskalde og i dag tidlig var den ene hånden hennes blå. Hvor vanlig er dette? Må jeg få dette sjekket, eller burde hun ligge med vanter på om natten? Noen råd? takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 hei=) har ikke noen råd, vilel bare si at gutten min og har det slik...men han er kald på hender og føtter på dagtid også, selv om han er varm ellers... tok på han noen sokker på hendene en gang, men det hjalp ikke, pluss at han sutter mye på hendene sinde også, så ble bare sur... min er snart 8 mnd, og har vært slik nesten hele tiden...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Vår gutt er også sånn! Men det er helt normalt, ikke noe farlig! Blodet går til de viktigst organene før hender og føtter! Så lenge barnet er varm i nakken og på magen, så går det bra =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Forresten, vi bruker vanter om natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå