map79 Skrevet 27. januar 2007 #51 Skrevet 27. januar 2007 **************** GRALLA!!!!!!! ***************
Nela Skrevet 27. januar 2007 #52 Skrevet 27. januar 2007 JAAAAAAAAAAA!!! Så utrolig bra! Gratulerer så mye!! Lykke til:)
knerta Skrevet 27. januar 2007 #53 Skrevet 27. januar 2007 Gratulerer så mye!!!! Bare lurer på en ting, hvordan har spottingen din vært? Er selv på dag 53, har aldri så lange perioder, og igår begynte det å komme bitte litt blod når jeg var på do, stoppet helt og idag har det kommet litt. Har veldig vondt i ryggen, akkurat som en ikke har tøyd ut!!! Ellers ingen av tegnene til at tante er på vei. Tok en QR, og der var det en svak svak strek, men lurer voldsomt??? Noen som har vært borti det samme?? Eller noen som har noen råd??? Klem og gratulasjoner fra meg!!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #54 Skrevet 27. januar 2007 høres veldig likt ut min opplevelse. jeg spotter enda litt, men er såpass lite at jeg ikke blir nervøs av det. og en strek er en strek, så da sees vi helt sikkert på 1 trimester :-) grattis!!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 28. januar 2007 #56 Skrevet 28. januar 2007 GRATTIS!!!! Endelig ble det din tur, velfortjent er det virkelig! Lykke til videre i sv.skapet.
Mrs. icsi og småen Skrevet 28. januar 2007 #57 Skrevet 28. januar 2007 GRATTIS! GRATTIS!! GRATTIS!!! KOS DEG PÅ 1.TRIM OG TA NÅ GODT VARE PÅ DERE BEGGE!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå