Gå til innhold

I dag skal jeg gjøre noe " ulovlig"


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta Benjamin til kiropraktor igjen. Han er så stiv nå at han ligger i vinkel i vippestolen. Fikk beskjed på sykehuset at de ikke hadde tro på det, og ba meg holde meg borte. Men han blir jo bedre av det..... Nå klarer jeg ikke se på det lenger. Det tar jo så lang tid før han kommer seg inn på sykehuset på vurdering. Hadde tenkt å bare ikke si noe til dem.

Er jeg "gal"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier idag som igår:) Følg magefølelsen din:) De på sykehuset kan ikke bestemme det. Det er ditt barn:)

 

Hold oss oppdatert da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går jeg på magefølelsen. Klarer ikke se han slik. Fikk min mors time i dag.

Jada, skal holde deg oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk ikke hør på de. Den dagen jeg gikk til kiropraktor med jenten begynte hun å sove 6 timer istrekk om natten og det har hun gjort siden(nå er det jo mer da)

Jeg sa også til barnelegen at vi hadde vært hos kiropraktor og da fnøs han av oss og sa det der har jeg ingen tro på. Da svarte bare samboeren" Ja uansett om det var en låsning i bekkenet eller ikke såhjalp det iallefall"

De legen er helt trangsynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for at gullet skal bli bedre og ikke ha vondt sier nå jeg ihvertfall!!! Noen ganger må man bare gjøre som man selv føler for, og man er ingen dårlig mor for at man vil sitt barns beste når legen ikke vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg veldig god. Lykke til og la oss høre hvordan det går.. Ikke noen bra følelse og se ens lille pode ha det vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært der. Han kunne ikke skjønne hva som var galt i at han holdt han noenlunde mye i ryggen fram til sykehusoppholdet. Han var enig i at en burde undersøke mer hva det er Benjamin feiler. Han hadde en i slekta med KISS, og han hadde vært hos almennterapeut og blitt frisk igjen. Anbefalte meg å gå til utredning der også. Så nå gjenstår det bare å se hva som skjer. Nå ligger iallefall Benjamin på gulvet uten store problemer og leker.

Venninnen min skal til utrendning ang Kiss på sin datter neste uke og skal gi meg beskjed hvordan det var, så kanskje jeg bestiller time der også.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff de legene altså.. Skulle nesten tro de var litt redd for konkurranse jo.Legene mener jo også at det ikke er noe å gjøre med kolikk og sånn, men det er jo kjempe mange som har fått hjelp med det av f.eks kiropraktorer! Så bra at Benjamin har blitt bedre da! Det er forferdelig å se på at de har det vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...