Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 at det fantes kjeks fra 6 mnd. Tror det var Nestle. Noen som har gitt de..?.her kan de vel tygge av biter og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Er ikke det Hipp sine tro, Sånne som man kan bløte opp så det blir "grøt". Syns jeg husker å ha kjøpt de til Sanna da hun var lita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja det kan være Hipp. Skal de bløtes altså? Ok da forstår jeg mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Trenger ikke å bløtes nei, men kan det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Husker jeg ga de til hun som nå er 5 år - de er ganske søte, men faller absolutt i smak til de små om de skal ha noe å gnage på. Jeg ga de tørre, jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er nok ikke så farlig om de klarer å tygge av en bit, de bløtes fort opp inne i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 26. januar 2007 #7 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har ikke prøvd de selv, men det var noen som sa at de smuldret opp så ungene fikk litt store biter i munnen og satte de i halsen.. Tror jeg drøyer litt med å prøve den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #8 Del Skrevet 26. januar 2007 Da har jeg vært å kjøpt, så de på butikken og klarte ikke dy meg:9 Men bløter de nok opp, selv om han sikler voldsomt:) Har ingen tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #9 Del Skrevet 26. januar 2007 Sanna&Simen: Få høre hvordan det går da... Jeg så de samme kjeksene i dag, men var ikke helt sikker på om jeg skulle tørre å prøve dem enda. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #10 Del Skrevet 26. januar 2007 Han fikk en å tygge på, men beit av for store biter og fikk den nesten i halsen. Bløtet de opp med mme. Var ikke særlig godt. Så jeg tror jeg venter til tennene kommer og han kan tygge skikkelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå