Gå til innhold

Såg i butikken i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det fantes kjeks fra 6 mnd. Tror det var Nestle. Noen som har gitt de..?.her kan de vel tygge av biter og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det Hipp sine tro, Sånne som man kan bløte opp så det blir "grøt". Syns jeg husker å ha kjøpt de til Sanna da hun var lita.

Skrevet

Ja det kan være Hipp. Skal de bløtes altså? Ok da forstår jeg mer..

Skrevet

Trenger ikke å bløtes nei, men kan det:)

Skrevet

Husker jeg ga de til hun som nå er 5 år - de er ganske søte, men faller absolutt i smak til de små om de skal ha noe å gnage på. Jeg ga de tørre, jeg da:)

Skrevet

Det er nok ikke så farlig om de klarer å tygge av en bit, de bløtes fort opp inne i munnen.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de selv, men det var noen som sa at de smuldret opp så ungene fikk litt store biter i munnen og satte de i halsen.. Tror jeg drøyer litt med å prøve den jeg..

Skrevet

Da har jeg vært å kjøpt, så de på butikken og klarte ikke dy meg:9 Men bløter de nok opp, selv om han sikler voldsomt:) Har ingen tenner.

Skrevet

Sanna&Simen: Få høre hvordan det går da... Jeg så de samme kjeksene i dag, men var ikke helt sikker på om jeg skulle tørre å prøve dem enda. :o)

Skrevet

Han fikk en å tygge på, men beit av for store biter og fikk den nesten i halsen. Bløtet de opp med mme. Var ikke særlig godt. Så jeg tror jeg venter til tennene kommer og han kan tygge skikkelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...