Gå til innhold

Flinke flinke gutten min:o)

Anbefalte innlegg

Igår rulla prinsen var rygg til mage, og gjett om ho mor var stolt:o)

Han har tippa over fra mage til rygg et par ganger før, men nå var det skikkelig bevisst....Han jobba og jobba....Og når han først klarte det var det rulling resten av kvelden...

har deres små rullet lenge??:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7950233-flinke-flinke-gutten-mino/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, det er jo så deilig når de mestrer nye og for dem revolusjonerende ting:-)

Ingeborg, som er helt nøyaktig like gammel som Markus, ruller seg også begge veier. Hun har holdt på et par uker, men det kan fremdeles gå dager mellom hver gang hun ruller fra rygg til mage. Andre veien går nå på et sekund;-)

min er også like gammel som Markus - og Ingeborg! - og har rullet fra rygg til mage lenge (favoritthobbyen!)- siden den dagen han fikk den første tanna faktisk, og jeg mener det var i november en gang! Men han har vært tidlig ute på mange områder da.

Fra mage til rygg er visst litt nifsere, men har begynt å gjøre det også mer og mer nå. da ser jeg bort fra de gangene han gjorde det som nesten helt nyfødt - da gjorde han det noen ganger, men så sluttet han med det i mange måneder til nå!

Leo rulla fra rygg til mage 2 desember og 24 januar kom han jammen meg andre veien også:) Han ligger mye på magen og jobber, løfter opp overkroppen og sparker med beina, men kommer jo ingen vei og så blir han frustrert:p Er litt moro å se på, der han ligger å ser ut som en sel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...