Gå til innhold

KNUST SELVTILLIT


mor alve

Anbefalte innlegg

var inne i en klesbutikk med mine 2 små prinser i går,en sønn på 8mnd og en på 3 år.har klart og slanke meg fra 95 kg til 80 kg på reductil og kom inn i butikken for og finne meg noe fint.fant noe fint og skulle betale og damen bak kassen snakket som en foss,og det siste hun sa var ja denne gangen håper du det blir jente vel?jeg fikk ikke frem ett ord,jeg er jo ikke gravid......snakk om knust selvtillit.......at folk kan si sånn.....og jeg som følte meg så fin etter 15 kg minus.har ikke lyst til og vise meg ute og jeg som skal i selskap i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner akkurat ka du meine... har fått eit par gratulasjoner.. og før jul skulle eg handle meg nåken fine julekle sånn at eg skulle føle meg litt bedre.. men så sa hu dama på butikken at "så vidt eg vett så e da ingen kle butikk for gravide her"... da e sinnsjukt sårande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...ikke koselig..

Men ikke tenk på det da :o)

Dere har jo vært så flinke!!!! Tenk heller på det dere! :o) Ikke mange som klarer å ta tak i sin egen situsjon som dere har :o) Synes dere fortjener ros jeg! VÆR STOLTE! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva folk tenker med jeg. Jeg spør ALDRI folk om de er gravide om jeg ikke allerede har fått det bekreftet av sikre kilder. *rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...