lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei jenter Fant ikke igjen den andre jeg *vært alt for inaktive på den* he he Hvordan står det til meed dere? Her så surrer kroppen noe j... Men kommer vel over det og he he får straks løpe på jobben, har jo som alltid glemt tiden her inne igjen. Også vil jeg ønske dere god fruktbar helg Nå er det snart på tide å holde seg i senga å skræve hihi
Nutmeg Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Heisann:) Her er det ingen syptomer på noe som helst. Hemmelighetsfull kropp. Mulig jeg hadde el tidligere denne uka, noe som passet litt dårlig i og med at jeg har vært ute å reist uten sambo. Men, kan jo hende den kommer til helgen slik den skal. Krysser fingrene for det:) Ha en flott og fruktbar helg med mye kos:)
Nutmeg Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hm, ja.... Greit nok at jeg har lange sykluser, men det var visst i uke 6 jeg hadde IKM. Her er det ordning og reda, full kontroll! Jaja, lykke til alle i uke 7:) Nå skal jeg pelle meg tilbake til uke 6 igjen:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 he he nutemeg. fort gjort å regne feil.. men du er uansett veldig velkommen i denne tråden.. for du blir gravid denne pp, og da blir jo tr "forsiknet" så du kan egentlig høre hjemme i hvilken uke du vil
mammatil4gull Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 titter inn her jeg da ... hi hi jeg hører i hvertfall hjemme i denne uken i hvertfall men tvi tvi ... har jo ikke hver dag sammen med min kjære så litt redusert sjangs da får å holde tanta borte men ..klart skimter jo hop da med min ca 28 dagers lang syklus da og så ser jeg min kjære fra dag 13 i syklusen da og til dag 18 så tvi tvi da selv med mine kontaktblødninger ..men snakket med ei annen som har samme prob og ble fint gravid med det er jo ikke livmora som blør men omfntlig vev et sted uten for he he ..grøss .. lite men frustrerende problem til tider men uansett ..ønsker dere alle lykke til da .hoper vi er mange som får posetiv test i uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå