Gå til innhold

Hjerterytme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ligger den på hos dere (over eller under/akkurat 150) og hvilket kjønn venter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt og hjerteslagene hans pleier å ligge på rundt 124/126, men tidlig i svangerskapet har som regel alle fostre høye hjerteslag så det er først senere i svangerskapet en kan sammenligne fosterets hjerteslag med evn. kjønn. Hvor langt er du på vei? Hvet du hva du får. Hjerteslag på din baby?

Skrevet

Heisann!

Var på undersøkelse på sjukehuset tirsdag og da sa de at hjerterytmen skulle ligge mellom 120- 160. Babyen min hadde ca 140-145 tror jeg. Jeg venter ifølge 2 ultralyder jente.

Skrevet

jeg er selv i uke 35 og vi vet ikke hva vi får....hjertrytmen har lagt på 144-150 (det gjorde den sist svangerskap også,eller 138-148 -og det var gutt iallefall :)

Skrevet

Har hele tiden ligget på 140-160 og vi venter jente her i gården!

Skrevet

her ligger den på 140-144- og vi venter en gutt! :-)

Skrevet

Venter på en chill-out-prins, hjerterytmen ligger nede på 120. 4 dager til termin!

Skrevet

Vi venter jente (iflg 2 ultralyder, siste i uke 33) og hjerterytmen ligger i overkant av 150 når babyen er rolig der inne. Typisk jentepuls sier jordmor :-) Så får vi se om de har rett!

Skrevet

her har hjerterytmen ligget på 138 de siste gangene, og vi venter en liten gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...