Gå til innhold

Er det rart man blir oppgitt av kvinnekroppen :o((

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev her om dagen, på onsdag kveld fikk jeg jo en blødning men som stoppet opp og ble bare til litt spotting dagen etter. Så var det helt stopp...

Så i går kveld torsdag kom det blødning igjen akkurat samme som på onsdag kveld hehe.. som jeg nå fredags morgen igjen ikke har...

Har heller ikke blødd noen av nettene.. kun på kvelden.

Har heller ingen sterke smerter, kun litt murring når blødningen kommer.. så blir det borte

Så her sitter jeg, og skal ringe danmark i dag for å få resultatet og hva hcg min er.. og nytt svar på mandag eller tirsdag på hcg verdien.. kjempe spennende!!!

Så kroppen gjør som den vil, er ikke snakk om å høre meg meg om det er greit.!!!!

Fortsetter under...

Kjære deg

Uff tydeligvis at du skal holdes i uutholdelig spenning og påkjenning!

Men uten at jeg kan altfor mye om det så virker det som om at det er et bra tegn at det stopper opp og at du ikke har smerter.

Når jeg mistet i høst hadde jeg kjempevondt de første døgnene og blødde uten stopp i 1.5 uke.............

Krysser fingre for degxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dette kommer til å gå bra Tullemor:o)

stor klem

God morgen..

Skjønner godt at du blir oppgitt, med all den spenning og forventningene som er i forbindelse med dette vi er igjennom..

Kvinnekroppen er et mysterium på godt og vondt.. og i den tiden du/vi er i disse dager til svarene er på plass...

Skulle ønske vi kunne legge bort alle tanker (hjernen:o)...) i denne perioden..

Føler med deg...

XXXX fingrene masse og ønsker deg og alle her inne LYKKE til.. :o))

Ja om vi kunne bestemme litt mere over vår egen kropp!!!!! Kunne i grunnen vært veldig greit. Da skulle jeg bestemme at jeg er gravid nå:o))))

Rart med det som skjer med deg. Kan ikke si noe annet enn at jeg xxxxxxxxxxxxxx alt jeg har.

Klem

Uff da finetine.. du blødde så mye ja.. nei jeg blør kun litt så blir det borte og jeg merker ingenting utenom at jeg kjenner det drøpper litt i truseinnlegget kan du si..

Ja vi krysser alt ...

Når mistet du da??

Annonse

Hei på deg!

Jeg har sluttet å blø, eller har ikke blødd igår eller idag. Ellers har jeg hatt det akkurat som deg bortsett fra at jeg ikke kjenner noe da jeg blør. Jeg har blødd mest på kvelden, ikke på nettene.

Det er frustrerende. Sost svangerskap blødde jeg ikke en enaste dag. Men jeg er forstatt positiv. Har begynt å bli mer uggen og kjenner at brystene er litt ømme. Krysser fingrene for deg og håper vi kommer inn i september klubben samtidlig!!!!

Hei på deg! Uff...e jo tortur med denne ventingen da....:(

Men du, jeg e sikker på at dette kommer til å gå bra! Du har jo positiv test både en og to og flere ganger. :) Eggene har funnet seg en plass i livmoren din og begynt å slå leir der nå vettu. :) Og når de først har gjort det så skal det litt til for at det ikke skal gå. :)

Ønsker deg masse lykke til videre!! Og en riktig fin helg!! :D

Klemmer fra

Sånn hadde jeg det oxo fram til uke 12, blødde litt både nå og da. Den ene gangen var jeg til sjekk på Riksen, og de sa det ikke var noe farlig. Skjeden blir ekstra hoven når man er gravid, og det er lettere for at et blodkar e.l. sprekker, som gjør at man blør litt.

Dette er helt ufarlig, å du kan regne med at det samme vil skje en eller annen gang etter at du har hatt sex.

Jeg tror prøven din er helt fin, og at du kan glede deg over spiren i magen!

Takk alle sammen.. sitter nå bare å venter på svar, legen skulle ringe meg.. uff dette er helt jævlig..

Sitter samtidig og småblør uff... faans kropp!!

skikkelig friskt rødt blod.. ikke noe smerte..

Annonse

Jeg blødde MASSE, ene gangen var jeg sikker på at det hadde gått galt. Men det viste seg at det var et stort blodkar som hadde sprukket, og det var bare friskt blod. Ingenting å bekymre seg for sa legen, det var helt normalt! Man kan faktisk blø helt fram til uke 17 uten at det har noen betydning, pga en eller annen form for hormoner ell noe som står på for fullt fram til da. Etter det er det anbefalt å oppsøke lege, eller hvis man får klumper i blodet selvfølgelig da, eller smerter.

Lykke til med legen, du får dra han litt i ørene *hihi*

Takk Mayla igjen hehe.. dette er du god på...

Er aldri noe hyggelig å blø, har liksom prøvd i 11 år så jeg har sett nok av det tante helvete.. hehe...

Får prøve å slappe av... takk takk

Forstår at fu blir frustert... Håper blødningene snart går over. Den ene gangen tok jeg ul, men leger ser oxo på vanlig ul hvorfor du blør- de sjekker om mormunnen er lukket, slik den skal være. Man kan oxo blø fra selve mormunnen, heller ikke farlig.

Burde jeg dra til lege nå, eller skal jeg se an helgen og ta det på mandag?? har jo ikke smerter..... men ser jo at det blør mer nå... og må ha bind..

Satte inn to egg, så mulig det ene slipper... er det noe jeg kan gjøre eller skal gjøre??

Hvor langt på vei er du? de kan se embryo på ul, men ikke om hjertet slår eller ikke før du er ca 5+2, men det er ndividuelt. Leste om legen, fryktelig dårlig gjort!

Legen på legevakta tar deg nok ikke seriøst, men du kan prøve gyn på Riksen. De er veldig hyggelige! eller gyn på ditt lokale sykehus...

Høres ut som det ene kan slippe, men er dessverre ingen lege ;o(

Vi så embryoet når jeg var 5+2, og da var det så lite at legen måtte bruke forstørrelsesglass...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...