Gå til innhold

Vær så snill å si det er en periode...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er akkurat 4 mnd og har begynt å våkne annenhver time om natten. Da må hun ha mat, og deretter sovner hun igjen. Så hun er veldig grei siden hun sovner fort igjen, men problemet er at det er så ofte... Hun har pleid å sove strekk på 4-5 timer før...

Hun virker å klø noe veldig i munnen, men jeg ser ingen tegn til tenner der inne.

Har dere opplevd slike perioder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannkløen kan holde på en stund den. Vi samsov i perioder når det sto på som verst. Tennene kommer etterhvert, men de skal jo opp igjennom alt det tannkjøttet, det tar sin tid og kløe!

Skrevet

Hadde det sånn vi også da lillemor var rundt 5 mnd. Hun har vært vanskelig med sovingen hele veien men det ble enda værre når tennene var på vei. Hun har da sovet sammen med oss. Virket som hun ville ha pupp så ofte mest for trøsten sin del. Men det gikk over når tennene var oppe. Nå sover hun som en drøm. Så det er helt sikkert en periode!!!

Jeg kunne ikke se noe antydning til tenner før de plutselig brøt igjennom. Hun var ikke hoven og rød i gummene og hadde ikke noe feber. Men plutselig var de der!

Skrevet

Åhhh, tuuusen takk for svar! :)

Skrevet

Vi har hatt det sånn siden jul, men i natt var det faktisk bedre, endelig! Så nå håper jeg det varer.... Vet at det er utrolig mange som har det sånn ved den alderen. Kan være mange grunner til det, ikke bare tenner. Noen trenger mer mat (f.eks. grøt). Vi har også ventet på tenner, men ingenting har dukket opp ennå i alle fall.....

Skrevet

Det er ikke økedøgn da? Om du ammer altså.. Husker pjokken vår drev på med økedøgn når han var på den alderen der. Etter hvert roet det seg, og så var det på an igjen, så til slutt måtte vi begynne med fast føde, da var han 5 mnd.

Uansett kan jeg omtrent garantere deg at det er en periode, siden det meste går i perioder med disse små.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...