Litenspire *150711*høygravid Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har vært usiker på om jeg traff EL denne mnd, siden tempen har vært litt i hytt og pine og FF har ombestemt seg flere ganger. Med influensa blir babymaking heller ikke første pri... Har ikke hatt store trua før, men idag begynner jeg å lure litt. Har uvanlig og underlig følelse i puppene, som igår gikk over til en slags murring, skiftenede mage og idag enda mer uvel når jeg våknet. Det murrer og stikker i livmor og omegn også. Har selvfølgelig lyst til å teste med en gang, men det får vente noen dager til. 12 dpo idag, testet positvit på dag 13 sist, men da var den veeeeldig svak. Kjenner at jeg blir litt engstelig også, her er det bare å finne andre ting å tenke på, litt for spennende...sukk...Det kan jo bare være etterdønninger av influensa da...det kan det, den kroppen altså...
martine68 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Synes dette høres spennende ut jeg. Skal se du stikker av med alle gatulasjonene denne helga. Begynner nemlig å moderere meg litt siden i går etter som jeg fikk en liten nedgang på tempen idag. Skal du teste i morgen eller? Dette blir visst en spennende helg. Håper jeg kan lese et gledesbudskap fra deg på søndag. stor klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Håper jo det jeg også innerst inn, skulle gjerne stukket av med noen gratulasjoner jeg, men jeg må si at det hadde gledet meg stort å dele dem med deg. Og jeg hadde unnet deg hver en gratulasjon av hele mitt hjerte, samme hva mitt utfall måtte bli... Vet ikke helt om jeg tester i morgen, skal i bursdagsselskap så jeg burde kanskje, får se an tempen tror jeg.. Riktig god tur til deg, kos deg med familien på hyttetur, spent på hva mandagen bringer av nyheter fra midtnorge... *Opp med deg tempen, opp, opp, opp...* Klem fra meg
maritmora Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Å så spennende! Da har vi noe å følge med på denne helgen også! Beat for beat og nytt på nytt, blir bare blåbær i forhold til disse føljetongene på BIM=) Krysser fingrene for deg!
gull-ønske Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Bare si fra så sender jeg gjerne gratulasjoner til dere begge!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 wow-kjempespennende ! Følger med fra sidelinjen ! Klem
Ine:) Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Krysser fingrene for deg Litenspire! Har du testet, eller står du standhaftig imot den fristelsen? Du får holde oss oppdatert!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke testet enda selv om jeg tenkte jeg skulle det, litt skummelt da vet du... Men ellers er dette veldig lovende, Tempen litt opp idag, og jeg var skikkelig uvel når jeg våknet i morges. Puppene stikker og er tunge, mensmurringer og vondt i korsryggen. Tempen skulle ha sunket idag, den gjorde ikke det...hurra...Imorgen tror jeg ikke jeg klarer å holde meg lenger, skummelt eller ei, er tempen høy blir det testing...spennende... Klem
MamMia Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Tempen opp er jo kjempebra, ikke bare synsing. Lykke til!
Cosima Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Spennende og absolutt lovende!!! Håper masse på positiv test for deg ))) Klem
gull-ønske Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 Så bra! Håper tempen holder seg oppe lenge, lenge for deg nå Litenspire! Det blir spennende å få oppdatering fra deg i morgen. LYKKE TIL!
Ine:) Skrevet 27. januar 2007 #13 Skrevet 27. januar 2007 Så spennende! Lykke til med temping og testing i morgen! Klem,
mamamimmi Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Litenspire, så spennende da! Jeg venter på gode nyheter i morgen! Krysser allt!
maritmora Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Å, så spennende... Lykke til! Krysser det som er å krysses.
god klumpen Skrevet 27. januar 2007 #16 Skrevet 27. januar 2007 Lykke til, håper at at du kan glede deg over en knall blå strek! Jeg skal ta testen neste helg for jeg tørr ikke å glede meg for tidlig, håper at vi begge får det resultatet vi håper på!!
god klumpen Skrevet 27. januar 2007 #17 Skrevet 27. januar 2007 Lykke til, gleden er en knall bå strek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå