ava* Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Tulla har i det siste begynt å våkne hver 2. time på natten. Hun legger seg ca. 20 og sover da til 23 etter dette er hun våken annen hver time til vi står opp i 7-8 tia.. Hun spiser hver gang hun er våken usikkert hvor mye. Jeg fullammer, men lurer nnå på om noen har noen tips. Hun er snart 4 mnd!!
ava* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Bruker smukk men vil ikke ha denne på natten. da hyler hun!!!
mamman-t-småpian Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Høres kjent ut.Vi begynte med litt grøt rett før vår tulle ble 4 mnd og det hjalp på nattesøvnen, heldigvis. Lykke til
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Høres ut som økedøgn igrunn siden ho er så lita.Det går seg nok til snart:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Oi, jeg skrev et helt likt innlegg som deg før jeg så ditt... Men kan det være økedøgn i flere døgn på rad?
ava* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Har vurdert å begynne m grøt, eller kanskje litt tillegg på kveld hvis jeg får henne til å ta flaske! Hu har vært sånn noen uker nå så jeg tror ikke det kan være øke-døgn!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Jepp økedøgn kan vare noen dager!
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Sånn hadde vi det også. Vi begynte å gi en flaske mme før sengetid og det hjalp endel. Vet ikke om du vil gjøre dette, men det hjalp ihvertfall oss. Vi ville vente litt lenger med å gi grøt og begynte å introdusere det forsiktig ved 4,5 mnd. Ved nærmere 6 mnd. fikk vi i han nok til at han begynte å sove bedre! Så hold ut en stund til og vit at det faktisk blir bedre. Jeg vil anbefale deg å vente litt før du introduserer grøt, ihvertfall til hun er 4,5 mnd. Nå sover han dårligere igjen enten pga. forkjølelse, tenner eller hva #¤&% det er...ikke lett det her!
Zupermam Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 slik hadde vi det også da han var 4mnd... er ganske vanlig tror jeg, mange her inne som hadde det slik.... det gikk seg til etter et par uker... vi begynte med å ta ham opp i senga vår, for jeg gadd liksom ikke stå opp konstant, så nå har vi et nytt "problem".. han vil nemlig ikke ligge i senga si!
haater husarbeid Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Min sønn var også sånn en mnds tid, det viste seg at han ikke la nok på seg, så vi begynte på tillegg på kveldene i tillegg til puppen. Nå, nesten en mnd senere, er han våken bare en gang på natta for å spise Hun har ikke snudd døgnet heller??
shanty73 Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Høres sååå kjent ut... Begynte med grøt tilslutt men det hjalp ikke veldig... ER våken hver tredje time hele natten uansett... Snart 5,5 mnd nå og jeg er trøtt!!!
ava* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2007 Hun sover med en gang hun har fått mat, tror jeg skal prøve oss på litt grøt. Det tar jo en stund før vi er oppe i en ordentlig porsjon.
LB83 Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 akkurat slik har vi det her og.. hun har sovet hele natta siden hun var 3-4 uker og opptil 10 timer uten mat.. luksus kan man si, nå har hun i snart en mnd våknet mange ganger om natta. ca 2 timer mellom og vil ha mat. har prøvd smokk, men hun er sulten.. spiser hver andre time hele dagen og. legger seg kl 7-8 og sover da til ca 12 så våkner hun mange ganger helt til vi står opp i 8 tia.,. vet ikke hva jeg skal gjøre, hun blir 4 mnd i morgen og har litt lyst til å prøve grøt, men samtidig vil jeg vente med grøt og... prøvd å gi tillegg før hun legger seg, men da vil hun ikke ha. er tydligvis mett, men det varer ikke så lenge liksom... hva tror dere? kan jeg starte litt forsiktig med litt grøt? hun får bare mm nå..
ava* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. januar 2007 jeg tror at vi trygt kan begynne m litt grøt! Tulla mi spiser seg mett på mm, men det virker som det er litt for lett kost for henne!! Løp og kjøp..........
LB83 Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 ja kan virke slik.. hun er ei veldig aktiv lita frøken som skal få med seg alt.. trenger gått med mat da...hehe
LB83 Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 blir 4 mnd i morgen.. har holdt på slik siden 4 januar da, så jeg har bare ventet på at hun skal bli 4 mnd så jeg kan prøve velling eller grøt eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå