Gå til innhold

Gi oss litt TRO jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg ble "litt satt ut" av forrige ukes forhåpninger og spenning. Hadde så veldig tro på at det ble et massivt flyttelass over til sofaen. Når så tilslutt Skifer også møtte tante-spetaklet kunne jeg ikke riktig tro det. (Jeg har forresten sittet i jurien og dømt tanta nedenom og hjem) Det var jammen på tide å inrette lov og orden etter deres respektløse framferd den siste tiden. Skal de plage oss så bør de iallfall følge visse regler!

Så dere som er ikm-jenter denne uka, gi oss litt tro og positive tester!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mange igjen av oss denne uka, men Martine og jeg gjør hva vi kan for å holde spenningen oppe vi, til dere i neste ukes jenter får ta over... Idag har jeg hatt troen selv for første gang sånn ordentlig, så jeg håper ikke kroppen/influensa spiller meg et puss...

Skrevet

Jeg begynner å miste litt av optimismen fra igår. Må nok bare vente til søndag og se hva som skjer. Skulle så gjerne vært den som kom med gledesbudskap etter 17 pp. Sees på søndag jenter. Kommer til å savne dere veldig. Får abstinenser når jeg må være borte i en så "avgjørende" fase av syklusen :-)

klem fra

Skrevet

Jeg har vel ikke så mye håp å strø om meg med jenter-

men er det noe jeg har så er det TRO på at det skal bli flere tester av positiv art på dette forumet.!

Ønsker dere alle masse lykke til C";)

Skrevet

Masse lykke til snarttestere,venter i spenning på oppløftende nyheter her:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...