Gå til innhold

menskramper men ingen TR...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å lure veldig nå...

Jeg hadde IKM tirsdag/onsdag, og hadde mensverk/kramepr fra søndag til tirsdag. Etter det har jeg hatt stikk i særlig høyre side, til torsdag. Jeg har blank utflod. Og tr har uteblitt...

Det er jo normalt å gå noen dager over, selv om jeg ikke pleier det. Men er det normalt å få mensverk/kramper såpass mange dager før, og så kommer ikke tanta, og mensverken forsvinner?

Jeg vet jeg hadde eggløsning for 15-16 dager siden, (mensen 27. desember) men det føles nesten som jeg har det igjen...

Noen som har noen formeninger?

GR-testen er negativ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...jeg hadde det på akkurat samme måte og jeg er gravid! gr testen slo ut dagen etter ikm, veldig svakt, men har blitt sterkere og sterkere, idag skal jeg til legen for å få det bekreftet 100%

Krysser fingrene for deg!

:-)

Skrevet

jeg har det også sånn...vi har nesten samme syklus...men har ikke tatt test ennå,skal ta det i dag eller morgen..

er redd jeg utsetter tr for de jeg håper så veldig på og være gravid.....

jeg har stikking i hele nederste del av magen...

Skrevet

jeg testet i går for jeg skal på jobbmiddag i kveld... Men den var jo negativ... ikke en antydning til strek en gang.

Men jeg er over tiden, har egentlig ingen symptom nå, verken på tr eller på graviditet. Sist (hadde sa) var jeg kvalm og hadde ømme pupper, men ikke nå.

Bare stikker nederst i magen, spes på ene siden.

Sist testet jeg 5 dager over IKM, og fikk klart positivt resultat...

Så merkelig altså, at murringen er borte også!

Skrevet

hmmm.....vanskelig det der,men jeg føler ikke at jeg skal ha tr.....je har stikking på hele magen nederst jeg da...og er skikkelig oppblåst...

skal du drikke?

Skrevet

Ta en EL-test og se om den slår positivt ut...

Etter min erfaring slår den fortere ut på graviditet enn en G-test.

EL-tester blir positive ved LH-stigning rett før EL og den blir positiv ved Graviditet, HCG-stigning.

Dersom du kjenner på tappen din, vil du også merke at den er fløyelsmyk istedet for hard eller myk.. Skjønner?

Lykke til..

Skrevet

kjøper man el-test på apoteket? Enkeltvis eller flere i en pakke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...