Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skulle jo hatt 151 i dag da, med menstermin, men UL-termin ble flytta to dager, så d er jaggu 153 igjen :/

Jaja, babyen kommer nå når den kommer uansett, så den datoen er ikke allverden viktig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg haar også 153 til ul termin.... men skal ta planlagt ks, og det har jeg bestemt meg skal skje 18. juni.....

Skrevet

Hehe, 18. juni er en dato jeg har fått for meg at babyen blir å komme på... :)

Blir spennede å se...

Skrevet

114 dager igjen, noe som betyr at det er 2 uker til jeg kan si 100 dager igjen!

Tiden flyr! Er bare 3 mnd til jeg går ut i permisjon!!!

Skrevet

Hei moniccen! Gratulerer med vel overstått UL.

Jeg var på Ul på tirsdag og JM min var også veeeeeldig usikker, men landet på jente. Blir spennede å se hva det blir for oss til slutt da!

Jeg fikk flyttet terminen min "riktig" veg til 20/06-07 så nå har jeg 145 dager igjen til termin :0))))

Har du bestemt deg for Stina som jentenavn? guttenavn evt da? Jeg føler meg fotsatt fra på navnefronten....

Skrevet

Har 153 dager igjen... skulle hatt mindre, men jordmor flytta meg etter UL! Jaja....har en liten magefølelse på at det blir en liten juli-gutt jeg da.. he..

Skrevet

hehe.. ja, det blir spennende å se ja....

og ikke minst om legen er enig med meg når jeg skal på samtale....

men da slipper hvertfall minsten å ha bursdag i sommerferien liksom.....

fikk ikke sett kjønnet vi heller for h*n hadde navlestrengen mellom bena og hånda foran..... men skal på ny ul 14. mai, så jeg håper de ser hva det er da, for jeg er sååååååååååå nysgjerrig......

Skrevet

Heisann :)

Åh, de jordmødrene altså !!! :)

VI får satse på jenter da, følelsen er sterk her i hvertfall :)

Blir Stina d ja, ingen tvil om det.

Hvis d blir en gutt vil mannen min kalle opp sin morfar, som het Henrik, syns d høres greit ut, men liker Håvard også da... Et av dem tenker jeg.

Kanskje ingen av navnene passer når babyen kommer ut, det kan man jo ikke vite... Har ikke funnet navn til de to første før flere dager etter de var født...

Skrevet

je tror også jeg får jente denne gangen..... men kan jo være det at jeg har to gutter fra før som spilleer meg et lite puss også,,,, men uansett hva som kommer så er det akkurat like velkomment...

Skrevet

172 dager igjen her... har ikke vært på ordinær UL enda jeg da, så blir jo spennende å se...

Skrevet

166 dager igjen her, synes det er lenge....sukk;-))

Men er heldigvis bare 17 dager igjen til ul, er såååå spent;-))))

Skrevet

127 dager her. Begynner å nærme seg =)

Skrevet

195 dager igjen...

altfor leeeeeeeeeeeeeeeenge igjen...

Skrevet

Jeg har 119 dager igjen. Synes også det er lenge. Gleder meg til å komme over til 3. trimester. Skjer første uken i mars :o)

Skrevet

155 dager i dag og UL i mrgn...spennende:)

Skrevet

190 dager igjen :-D

Skrevet

Jeg har 112 dager igjen!! Nermer seg tosifret her....

Skrevet

96dager her.....

Skrevet

88 dager igjen for meg - snart over til 3.tri :)

Skrevet

138 dagar att, det går sakte men sikkert ned mot hundretalet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...