Serial mom Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jepp,har akkurat flytta til Røyken,men et stykke unna hurumlandet da,vi bor nært grensa til Asker kommune. Mener jeg så at du bodde på hurumlandet,eller blander jeg?
carina og *jentegullet* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 jeg bor i røyken...åros....hvor i røyken????
Serial mom Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Uuææ,må sjekke kartet,jeg er forbaska dårlig kjent her i området,så vet ikke helt hvor Åros blir henne...*skjemmes* Jeg bor på(eller heter det kanskje i???) Slemmestad,jeg. Er det langt unna deg,eller? Prøvd lenge?
carina og *jentegullet* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 du bor i slemmestad...nei det er ikke langt fra meg..10min.... jeg bodde der før,min samboer er derfra..... vi er i 1pp,tr har ikke kommet så jeg skal ta test i dag eller i morgen.... vi har en sønn på 2 år fra før.. leste profilen din,det må være utrolig tøft.... hvis du vil www.hensebcar.pizco.com moro og få kontakt med noen i nærområdet...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg bor i Røyken (mellom Røyken & Bødalen) ...er 24 år
carina og *jentegullet* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 så moro at det er flere av oss...kan ha bim treff snart da:-) camilla har du gått på røyken videregående?blir du 25 dette året?
Serial mom Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Å,så spennende da,zappy! Kanskje du har vært heldig å få fulltreffer på første forsøk! :-) Får krysse fingrene for deg! Ble gravid veldig raskt da vi først starta prøvinga vi også,så det skjer jo, satser på at du har en liten en i magen allerede! Jeg overlever,vet jo at jeg kan bli gravid,så det ordner seg vel etterhvert for meg også får jeg tro. Kanskje jeg har gått forbi deg på Rortunet en dag da,uten å vite det:-) Bor ikke så langt derfra,bare et par minutters gange. Trodde ikke det bodde unge folk her nesten,har mest bare stt gamlinger(ja,og så fjortiser da!) Kanskje jeg treffer på begge dere to frøkner en dag da:-) Men dere ender vel opp med store mager snart,så mulig jeg kaster noen misunnelige blikk mot dere om det tar tid meg meg igjen,he-he!
carina og *jentegullet* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2007 elli-karamelli... leste innlegget ditt...supert da at det ikke er noe galt...da skjer det nok snart igjen vettu. ønsker deg masse lykke til.... jeg håper det har gått,men tør ikke ta testen ennå...venter nok til i morgen:-) hadde vært moro og møtes da... jeg har vinterferie i uke 9..... carina
carina og *jentegullet* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2007 camilla.. det har jeg og...vi er jo like gamle...vet kanskje hvem du er da og om vendt...:-)
Serial mom Skrevet 26. januar 2007 #13 Skrevet 26. januar 2007 Jada,ordner seg nok! Kan godt vente litt,så jeg slipper å ha mage på de varmeste sommerdagene!(nei,det er velkomment når som helst,har venta lenge på en baby nå!) Jeg turte ikke heller teste før 5 dager over ikm første gang. andre gangen venta jeg 10 dager! Snakk om pingle! Jeg har så langt fri hver eneste dag,jeg,så for meg passer det når det skulle være.(driver å søker på noen deltidsjobber,i tillegg til å skrive hovedoppgave,så dagene blir fort lange her ute på bygda!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå