mamman-t-småpian Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg blir av gal av min lille tulle på 8 mnd som starter dagen kl 05 hver eneste dag. Da er hun lys våken og det er helt umulig å få henne til å sove igjen...... Har prøvd å legge henne senere på kvelden, uten at det hjelper, hun får mme kl 05 uten at det gjør henne spes mye trøttere, hun kan til nød sovne hvis jeg går rundt med henne, men jeg er jo så trøtt at det er nesten farlig - er redd for å miste henne for jeg er helt svimeslått...... Er det noen som har noen tips eller må jeg bare gi opp ?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 God morgen .. Snork Her er mini våken fra 5-6 ham også.. han er 3,5 mnd, hldigvis sover vi igjen etter en time .. Kjenner følelsen av å være så trøtt ja.. vi skulle kjøre til sverige i forgårs og jeg holdt seriøst på å sovne bak rattet... ble skikkelig skremt jeg altså.. jeg skla ikke kjøre langturer før jeg er ferdig å amme på natta for å si det sån.. men nå har vi hatt 2 uker med foring hver -2-3 time og da.. *pes* Han får både tenner og er forkjøla så der er vel ikke så rart at han trenger litt ekstra kanskje..?? De to siste nettene har det heldigvus blitt 3-4 timer mellom og det jelper jo litt... Men det å ikke får sammenhengende søvn på ,eg enn 3-4 timer i sl engen er slitsomt ,, håper han snart sover litt lenger på natta-- har vurdert litt mme på kvelden jeg altså... mamming er bedre enn amming:) har ikke råd til deg desverre.. men sender en trøtt trøste klem:)
megogdetretrolla Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Her starter dagen halv seks.. Jeg blir snart sprø, er ikke lagt for å opp på den tida av døgnet. Han sover ikke noe alene på dagtid, så jeg får ikke sove da heller. Har begynt å legge meg når han legger seg på kvelden, åtte/ni tida. Utrolig kjedelig, men jeg har ikke noe valg skal jeg fungere i hverdagen. Han er 3,5 mnd, kjenner jeg ikke lenger har det ekstra å gå på når det gjelder søvn som jeg hadde de to første månedene. Da holdt det med tre/fire timer i strekk. Har ingen råd til deg, kun trøsten av at vi er flere:)
BettyBoob Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 gutten min på 10 mnd våkner mellom 06 og 0730. For meg som b mennesker, er tom dette tidlig.....det vi gjør er å stå opp, spise frokost og så legger vi oss igjen ca 1,5 time senere for da er han trøtt igjen. Da kan vi sove 2,5-3 timer til, noe som er fryktlig deilig...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Gutten min våknet mellom 5 og 6 fra han var 6 til 9 måneder. Da han var 9 mnd var vi i syden og stilte klokken en time tilbake. Det hjalp for oss, han sover nå til ca halv åtte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå