Gå til innhold

Join meg a!

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vil være med å starte med vektklubb.no på mandag? :) Hadde vært moro om det var flere av oss. Tenkte å ta 6mnd til 449,-. Det er det verdt. Sjekk ut siden dems, og se. Har selv brukt dinkost.no før, og gikk ned 10kg. Men de er dyrere der, og det går omtrent ut på det samme.

100kg omtrent her, noen i nærheten??

Kom igjen, vi må pushe og støtte hverandre :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7949388-join-meg-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg meldte meg inn for et år 3.januar og da veide jeg 101 kg. Nå veier jeg 98 kg, så tre kilo er allerede jaget bort. Var medlem av dagbladets littlettere.no i høst og gikk ned 9 kg. Gikk uheldigvis opp igjen 4 kilo etter at vi måtte flytte til ny by uten noen kjente pga mannens jobb, så da ble det litt mye kosespising for å døyve negative tanker. Jeg har i tillegg kjøpt boka "Ned i vekt med kognitiv atferdsterapi" for å endre tankemønster omkring det å spise, og å bli mer bevisst på hva som foregår inni hode mitt iforhold til mat, for der er det helt klart noen misforhold og tanker som påvirker spisemønsteret mitt. Så denne gangen føler jeg det skal gå bra og være varig. Jeg har veiedag på torsdager da;-) Det er godt å ha litt støtte her inne til sunn vektreduksjon! Vi "snakkes"!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7949388-join-meg-a/#findComment-7961315
Del på andre sider

Annonse

Jada. Bare å legge meg til msn.

[email protected]

Jeg heter Karoline, er 22 år og kommer fra Hønefoss.

Har bestemt meg for å melde meg på vektklubb.no fordi da får jeg noen som "følger meg opp". For jeg vet alt som må gjøres, men klarer det ikke på egenhånd. Sånn er det vel med mange vil jeg tro.

Og når man er flere, så er det lettere å 'bække' hverandre opp, og gå ned sammen.

Vektklubben.no virker veldig greit syns jeg. Man må ta saken i egne hender såklart, og det er viktig. Men det jeg synes er flott med den siden er at den sier hvor mange kalorier du har spist en dag, du bare plotter inn det du har spist. Og da er det lettere å bli klar over ting. Som sagt har jeg erfaring med dinkost.no, gikk ned 10, og opp igjen 0kg. Og de to er veldig like, bare at dinkost.no har ikke så mange "funksjoner" som vektklubben.no tror jeg, også er dinkost.no dyrere som sagt.

Det handler om å spise mange små måltider, ikke småspise, og telle kalorier. Men det gjør jo på en måte "de" for deg, fordi du får ferdige oppskrifter. Feks. "dette kan du spise til frokost: en banan, en........ osv". Også står det sikkert hvor mye kalorier det er. :)

Står flott forklaring på siden dems, hvordan alt fungerer. Og man kan stille spørsmål til eksperter, og legge til venner inne på siden :) Tror det er en super ide :) Og blir jo litt press hvis vi er flere som gjør det sammen. Hensikten er såklart ikke å presse folk, men å oppmuntre hverandre til å fortsette :) Er jo den beste følelsen å gå ned da, det er herlig!!! :) Hehe.

Dette er ikke noe tull. Men ting går jo ikke av seg selv, og ikke 100% på skinner, man må være flink, og legge om kosthold og livsstil.

Kom igjen! Vær litt tøffe nå jenter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7949388-join-meg-a/#findComment-7962192
Del på andre sider

Hei og hopp jenter!

Jeg melder meg inn i løpet av de neste dagene. Det var akkurat dette jeg trengte, noen som kan være med på å støtte meg og pushe meg, og jeg hjelper selvfølgelig gjerne tilbake. Har to barn jeg da, på et halvt år og fire år. Jeg startet slanking på 67kg, så godt over 30 har jeg slanket på meg! Flink.... Kan ikke skylde på svangerskapene heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7949388-join-meg-a/#findComment-7979915
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...