Nordlyspar♥ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Den er fra Testselv.no.... noen som har erfaringer å dele med meg?
Tussa og Sofie Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 sorry, ikke vært borti den... dytter litt opp her!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 jepp, har igrunn vært fornøyd med de,men sist gang fikk jeg ett rart utslag på ene testen. Trudde jeg var gravid, men var ikke det.... Kanskje fordi de var utsatt for ganske kaldt vær når de ble sendt, var 10 minus her. Tenkte bare etterpå på at det kunne være det.
Nordlyspar♥ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 Takktakk for svarene... jeg fikk nemlig ti stykker i posten som jeg hadde bestilt.. Men problemet er at jeg ikke finner så mange som har brukt dem før... Jeg får satse på å bruke dem, og hvis jeg får utslag på en får jeg investere i en CB for å være sikker...
Nordlyspar♥ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 Når testet du forresten, i forhold til IKM tenker jeg?
lanimor Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Hei, har en del erfaring med graviditetstester. Bionexia selges også i Meny og Ultra-butikker forresten. Er veldig fornøyd med Bionexia. Den slo ut positivt 5 dager før CB-testen faktisk. Tror alle graviditetstester som er CE-merket og selges på butikk/apotek er gode nok, så ville valgt de billigste.. Bionexia er mye billigere enn mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå