TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har hatt så mange bleier idag at jeg har lurt på hva som er på ferde... Har ikke vært store bleiene, men nok til at de måtte skiftes.. og det har vært en 8-10 skift idag. Hun har en ekkel hoste av og til, og nesen er blitt bedre ( ble syk natt til mandag ) men synes hosten er blitt verre.. Leste nå at hvis de får grønn avføring, er det mangel på for lite mat, men det synes jeg er rart.. på siste kontroll sa riktignok hs at hun hadde gått litt ned i vekt, men kunne nesten ikke sees på det diagrammet hennes.. uansett, så kan hun jo ikke fortsette å vokse som hun har gjort til nå... Jeg fullammer, og har hørt mm skal hjelpe på halsen, derfor har jeg ammet oftere.. Hvis hun fikk for lite mat, hadde hun vel ikke vært så smilende og blid som hun er ? I kveld hadde hun en voldsom "samtale" med seg selv, som visstnok var veldig morsom - hun lo nemlig godt innimellom... hehe Hun er aktiv som bare det, og i dag har hun ligget mye på krabbeteppet sitt og snudd seg på magen flere ganger ( går en stund så er hun lei av det og hun har ikke snudd seg på over en måned ), Tror kanskje jeg er litt for "hønete" siden han ikke er hjemme, og det er første gang hun er syk........ men den hosten er skummel synes jeg.. høres ut som den begynner å bli slimete, men hun får det ikke opp, det sitter fast på en måte ? Så hun hoster til hun får tårer i øynene, men er blid etterpå.... Vanskelig å forklare... sjelden hun har det på dagtid, helst sen kveld/natt og tidlig morgen... Anyone ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå