Gå til innhold

vente, vente, vente... blir gal av all ventinga

Anbefalte innlegg

vi hadde datoen 14, 07, 07

men så har det seg at han som fridde og var med å bestemme datoen (da vi også skal lage nr 1:) ) ikke vil lenger da...

nå har han uten min godkjennelse utsatt alt på ubestemt tid..

jeg spør han hele tiden om hva grunnen er, og da sier han bare " vet ikke enda"

jeg begynner å bli skikkelig irritert for han gir meg ikke noe god grunnlag.

jeg vet at han vil både gifte seg og få barn veldig mye så det er veldig rart..

Fortsetter under...

hmm.. mannfolk altså!

men det må da være mulig for deg å sitte ned å ta en rolig prat med han der du sier at du gjerne vil ha en grunn til utsettelsen? han må jo ha en grunn.. om det er kalde føtter, redd for å binde seg eller hva enn så må du bare forklare han at det er enklere for deg å forstå og takle det hvis du vet hvorfor..

Å da kan du å hjelpe han.

jeg mener at det er bare tull at han ikke vet enda.. men det er nå meg :) jeg kjenner jo ikke din mann. :)

bare noen tanker fra lille meg..

hehe, ja jeg prøer hele tiden å snakke med han.. men han vil ikke engang snakke om tema og ungår meg nesten for å slippe å snakke om det.

jeg skriver lepper til han der jeg spør han om han har kommet frem til noe enda og legger dem på do, for dit må han jo innimellom:)

jeg vil jo så gjerne nå til sommeren for all planlegginga er nesten i boks, og alt står på vent pga han. masse flotte kjoler der ute, og jeg kan ikke bestille den jeg vil ha pga han..(tilbud på den)

begynner å bli forbanna på han for jeg har gitt han en mnd nå.. jeg vet han vet hvorfor, men jeg tror ikke han tør å si det til meg for jeg har vært hormonel i det siste pga.slit med mens og jobb søkning som ikke kommer noen vei..

off manfolk. det og mens skulle vi hatt en fjernkontroll på ja

hehe

vel..

prøv å gi han en mnd å si at du ikke skal prate om det da, men etter den mnd (sett gjerne en dato) å si at da vil du at dere skal ta en prat.. for da får han kanskje litt tid på seg.. sikekrt bare kalde føtter, men det må da gå over?

eller så kan du kjøpe han et par lester som en søt liten gave? *knis*

jeg har prøvd det.. gav han to uker der jeg ikke sa noe, men ingen respons. tror jeg skal kjøpe ett eller annet baby stæsj og sette sammen med noe av det vi allerede har kjøpt inn til bryllupet og sette det i stua der han ser det...

jeg tror hoved tingen er at han ikke er klar for babyen enda (pga, moren er gravid for tredje gang på 3 år...) og han vil jo så gjerne lage den på bryllupsnatta.

hmm.. da har jeg dessverre ingen flere gode råd til deg.. annet enn å vente.. å være tålmodig.. enn hvis dere ikke klarer å lage baby på bryllupsnatten? hva skjer da? ikke for å være slem, men har han tenkt på den muligheten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...