Gå til innhold

Visst dere på forhånd hvilket kjønn dere skulle få?


-carina-

Anbefalte innlegg

Og stemte det også?

 

Vi ville gjerne vite det. Fikk vite at vi skulle få en gutt. Selv mannen min som aldri har sett ultralyd-bilder tidligere klarte veldig tydelig å se at vi skulle få en gutt... Og det gjorde vi jo! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk ikke se det første gangen fordi hun var så urolig inni der, men fikk komme tilbake fordi jordmor ikke fikk studert en fot skikkelig(klumpfot i familien vår) - og neste gang sa hun det med en gang at vi skulle få ei jente. Det var det magefølelsen sa også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder magefølelsen så var den feil på førstemann. Jeg var sikker på at jeg skulle ha gutt, men jammen var det en jente. Jeg måtte kikke to ganger, jeg var jo så sikker på at det var gutt. Når vi var på ultralyd så lå hun med ryggen ut slik at ligen ikke klarte å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en sterk magefølelse på at det var en jente. Og på ordinær ultralyd var mannen veldig usikker på om han ville vite og bestemte seg litt forseint.

Var på 3D ultralyd i uke 26 og jeg hadde mannet meg opp til at det kunne være begge kjønn, men det ble bare feil når jeg tenkte på at det kunne være gutt.

Og det stemte det (magefølelsen min altså), legen sa jente og ut kom ei jente 13 uker seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite at det var gutt, så det på bildene også:)

Med Sanna hadde jeg veldig magefølelse på jente, og det ble det jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me ville ikkje veta da me... men trudde nesten heila tio at me skulle få gutt, fekk litt sjokk på operasjonsbordet når sambo sa da va jenta. men ho e den herligaste jento som fins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde magefølelse på jente. Jordmoren sa at hjerterytmen tydet på jente, men var laaangt fra sikker. Ultralyden viste gutt, og verdens deiligste gutt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fikk vite på ultralyden i uke 18 at det var en gutt, var på ultralyd 1 gang i mnd etterpå og så hver gang at det var en gutt. kunne ikke tatt feil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da jeg stod med graviditetstesten i hånden og det stod at jeg var gravid tenkte jeg med en gang "gutt". De klarte ikke å se det på u-l første gangen, men den andre gangen var det klart og tydelig gutt :) Så mage følelsen stemte her.

Hadde liksom bestemt meg for at førstemann skulle være gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde magefølelsen på gutt og på ultralyden lå pjokken og skræva mot oss. Ingen tvil sa jordmor, -og en gutt kom til verden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke vite det på UL, selv om vi var på to stykker. Magefølelsen min sa jente når jeg fant ut at jeg var gravid, men så ble jeg litt forvirra og trodde gutt ei stund, før jeg på slutten var rimelig sikker på at det ble jente. Mannen min var hele tiden skråsikker på at det var jente.

 

Det var litt artig da, vi var på UL samme dag som vi giftet oss. Når vi kom ut på Tinghuset så var jo alle spent på om vi hadde fått vite kjønnet, men vi måtte som sant si at vi fikk ikke vite det, babyen lå med beina i kors. Da kommer det fra svigerfar : Høh, da må det jo jaffal være jente! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er litt av en kontroll freak og kunne ikke tenke meg å ikke vite... Fikk dem til å sjekke to ganger og der lå lille emma og sparket mamma i magen... og ut kom emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt;-) Og han fikk jo rett på det!

 

Førstemann ville jeg i et merkelig øyeblikk ikke vite hva ble - men magefølelsen sa at det ble en gutt! Og jammen ble det en gutt, ja! De to neste har vært jenter på UL, og jenter når de kom til verden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed på begge ultralydene at det skulle bli gutt, og legen sa at hjerteslagene hørtes ut som gutt. Men svigermor ville ikke høre på det, og mente det var jente ( har nemlig to guttebarnebarn fra før og ønsket en jente:-) ). Men legen og jordmødrene hadde rett de, det ble verdens skjønneste gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...