Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hmm... Har jo lest at babyen ikke kan ta skade av at han ligger oppå når vi har sex, men tenker likevel på det nå som magen begynner å komme... (16 uker) Hva mener dere? Erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er 27 uker på vei, og jeg foretrekker å han på toppen jeg. Magen blir kanskje litt i klemme, men det går fint. Han sparker som bare rakkern når jeg får orgasme! han får det vel trangt der inne når hele meg har sammentrekninger! Jeg har jo selfølgelig begynt å få endel mage nå, men tror det skal gå fint å ha han på topp ei god stund til. forhåpentligvis gjennom hele svangerskapet.
Love my kidz Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Dersom mannen din er litt sterk og spenstig i kroppen trenger han jo ikke å legge seg oppå deg med hele sin kroppsvekt hvis du skjønner. De fleste legger seg ikke på magen selv om de er "oppå". Så jeg regner med det vil gå greit jeg. Har ikke sex selv for tiden, derfor er jeg litt generell i ordvalgene mine =)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg hadde ingen problemer med å ha han oppå meg i hele forige svangerskap og regner ikke med at det skal bli noe problem denne gangen heller.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 er i uke 29 og sex går helt fint. Ikke noe problemer med at han ligger øverst. Dette finner du ut av og hva som er behagelig for deg. Kos deg!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Er det så nødvendig å kun bruke misjonærstillinga,da..? Her er det bare å eksperimentere til en finner noe som føles behagelig for begge, jenter! ;D Det gjør iallefal vi, og det kan variere fra gang til gang... Lykke til, og KOS DERE!!!!! ;D)))
~ms_freia~ Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 hehe...nettopp dt vi gjorde...fant ut at "skjestillinga" funka som bare rakkern...såååå deili;) kan hjelp te me fingran i tillegg;) og får sinnsyke orgasma...og HAN kjennes så mye bedre;)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Tok bare en tur innom her. Er uke 36/37 kan si deg det at sex med hen oppå bør du nyta nå mens du ennå kan for magen e nesten ikke eksisterende foreløpig. Bare vent til uke 30 + da blir det vanskelig med sex i andre stillinger enn doggy style og fra siden Lykke til med svangerskapet det går veldig fort så nyt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå