Gå til innhold

Er litt trist...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet på at kroppen min skulle klare å få ingang en eggløsning nå på egenhånd etter en pergo kur... Men nei da... :-( Jeg fikk EL etter pergo kuren, men det ble visst ingen spire av det... Så nå skal jeg igang med en ny hormonkur... en kur på 28 dager.. Husker ikke hva den heter, men pillene er på et rundt brett. Noen som vet hva jeg prater om?

Tenk, haddet det ikke vært for den geniale personen som fant opp pergotime-kuren, hadde jeg måtte gå gjennom livet barnløs! skremmende tanke... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Det gjør litt vondt når spiren ikke sitter når ønsket er så stort.

Men veldig godt at du får den hjelp som trengs for at spiren sitter i neste gang.

Du får ha lykke til på el jakt og håper spiren sitter snart!

Klem fra

Skrevet

Så kjipt da:-( Vet åssen det føles å håpe så masse,men så likevel bli skuffa...

Men pergo er jo ingen tryllekur da,den gjør at du får EL,men utenom det,så stiller du likt med alle oss andre som har EL på egenhånd,og det lykkes jo ikke så lett for oss heller,til tross for EL hver måned. Men før eller senere sitter den,så så lenge du går på pergo og treffer på de rette dagene,så ordner det seg for deg også skal du se! Det er jeg helt sikker på!:-) Men som sagt,skjønner at du føler deg skuffa og crappy nå!

*trøsteklemmer*

fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...