Gå til innhold

Kan noen fortelle meg litt om reductil? Hvordan funker denne? Hvor mye går man ned? Hvor mye koster den?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som har prøvd.. Hvor mye gikk dere ned og over hvor lang tid?

 

Mange spm her nå men vil gjerne prøve dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har BMI over 30 å ingen helseplager som høyt boldtrykk osv så har du rett til å få reductil.

Jeg begynnte for 6 dager siden og veide da 98kg...nå veier jeg 96 :o) Gått ned 2 kg på ei uke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott inzaidaz!

Gjør du noe utenom å ta pillene? Hvor mange mg priller har du? 10? Vet en skal røre på seg osv i forbindelse med slanking, men hvordan spiser du når du tar disse pillene? Hvor mye koster dem?

 

Tror jeg skal kjøpe disse i sverige. Er vel noe billigere der. Har høy bmi og ingen plager så da må dette prøves!

 

Beklager for alle spm men jeg lurer så fælt! hehe

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på disse pillene i dag, så har igrunn ikke så mye erfaring å komme med. Men jeg må råde deg til å gå til legen din å få dem der. Det er veldig viktig at man blir fulgt nøye opp når man tar dem, da de kan ha en del alvorlige bivirkninger. Dessuten hvis du blir tatt i tollen med disse pillene og ikke har resept, så ligger du heller dårlig ann.....

 

Jeg betalte 578 kr for en pakke med 28 kapsler/10 mg på apoteket. De koster jo en del, og man får ikke skrevet noe av på frikortet, men hvis de virker, så får de koste hva de koste vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp skjønner det er viktig med lege.

 

Hvordan legger dere opp dagen med tanke på matinntak og trening når dere går på disse pillene? Leser at dere glemmer å spise osv. Men er det noe gunstig å ikke spise da med tanke på forbrenningen osv. . Vil jo ikke ese ut når en slutter på pillene igjen!

 

Bestemmer man selv om man skal begynne på 10mg eller 15mg? Er det noe som er bedre enn den andre. Forstår at den sikkert er sterkere men hvilken burde en bruke?? Skal ned en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt opp til 4 små, men sunde måltider hver dag og ingenting mellom og etter klokken 18.00.Ellers har jeg gått til innkjøp av skritt-teller og har som mål å ha minimum 15 000 skritt hver dag. Er jo hjemme med snuppa så det blir to godt turer hver dag. Reductil holder forbrendingen oppe selv om man spsier lite eller glemmer å spise. Hvis man går tilbake til det gamle spise-mønsteret når man slutter med pillene vil man selvsagt gå opp igjen, men poenget er jo å innarbeide sunde matvaner,

 

De fleste får utskrevet 10 mg når de begynner, og om dette ikke gir mok effekt, så går man over til 15 mg. skal selv ned minimum 20 kg, så regner med å gå på disse en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Dette skal jeg prøve alt jeg kan for å prøvde. Trenger virkelig hjelp til å bli kvitt kiloene.. Det er bare en kapsel om dagen? Hvor lenge kan man gå på dem? Hvor mye går en ned over hvor lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en kapsel om dagen ja, kan gå på dem til man har gått den det man ønsker, men max 12 mnd uten opphold. Hvor mye man går ned er individuelt, har hørt om folk som har mistet opp til 10 kg på en mnd, men det er jo faktisk ikke bra. Tror jeg skal prøve å få til 1-1,5 kg i uken.

 

Begynte som sagt i dag, men har allerde mistet matlysten og har ikke godis sug. Så da er det jo ikke akkurat fryktelig vanskelig å la være å spise mer enn det en skal. Men du skal også vite at reductil ikke fungerer på alle, så det lønner seg ikke å skru forvetningene for høyt, for da er det lett å gå i kjelleren hvis de ikke fungerer.

 

Jeg SKAL ned i vekt enten disse fungere eller ikke :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...