Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Syns dette lille diktet sier noe om tiden vi er i nå! Alt går så fort og Teller du år blir livet kort, teller du dager, går livet fort, teller du timer, varer livet en stund, men lengst varer livet om du nyter hvert sekund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Sukk!! Så sant så sant! Måtte inn å kikke på mine tre små i sted. Pappaen er borte i natt, så jeg har samlet alle på rommet vårt! Sover så søtt alle sammen! Lett å glemme sekundene i hverdagskjasingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Samme her:) De ligger å breier seg i hver sin ende av "storsenga". Koselig det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Sååå sant! Jeg forsøker så godt jeg bare kan. Det med å stoppe opp og nyte sekundene! Og enda mer forsøker jeg å gjøre det nå etter at jeg har fått barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå