Gå til innhold

burde jeg venne henne til sengen snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7 uker nå, og ligger fortsatt i vognbaggen.. vi har den på stua på dagen, og på natten setter jeg vognbaggen oppi sprinkelsenga.

Men nå lurer jeg på om jeg kanskje må venne henne til sengen sin.. kan det bli vanskleig å få henne til og sove der om jeg venter for lenge?

hun trives så godt i baggen.. lun og god den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å se åssen det går =)

Skrevet

Det kan være lurt å gjøre det,men legg gjerne et helseteppe i hode enden...bøy det som en omvendt U slik at hun føler at det er noe trygt inntill seg (utrolig dårlig forklart,men håper du forstår). Det blir ofte for stort for disse små,babyen vår ville ha noe helt inntil seg så begynte med å la han ha en "gulpeklut" ved siden av seg...borrer nesen inni den når han skal sove :)

Skrevet

for ikke å få for brå overgang kan du jo ta bort vognbaggen, men bruke det du har oppi vognbaggen (voksipose/ullpose/dyne) i sprinkelsengen først.

Jeg sluttet å ha voksiposen i sprinkelsengen for bare en uke siden å nå sover han godt bare med babyteppe og dyne.

Skrevet

Amalie har oxo sovet i vognbaggen sin oppi sprinkel senga.... men nå i kveld har vi lagt henne i senga, og det ser ut som det går kjempe bra.... tok litt tepper i hodeenden og litt rundt, så det ble litt trangt for henne, sånn som i vognbaggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...