Gå til innhold

hvodan ligger deres blod prosent nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har netopp fått vite at blod prosenten min lå på 13, tror det er veldig bra, hva ligger deres på????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 et eller annet her:P

Skrevet

Målte min i dag og den var ganske lav, 10,6, de sa at det var vanlig så sent i svangerskapet (2 dg til termin) og at jeg kunne prøve å regulere det med feks grønne grønnsaker

Skrevet

14,2 hadde jeg på mandag....

Skrevet

Tror 13 er veldig bra ja..Jeg hadde 9,3 sist og det var visst alt for lavt - så nå spiser jeg jerntabl. og brokkoli:-)

Skrevet

min begynte på 13,6 og er nå nede i 12,6. Legen mener jeg har veldig bra blodprosent. Så da er nok 13 og veldig bra;)

Skrevet

11.8 som er supert fikk jeg beskjed om:)

Skrevet

Eg hadde 9,9 i går. Spurte jordmor kva som var "normalen"... Alt mellom 10 og 14 sa ho. Så da ligg vel eg akkurat under grensa eg da.

Skrevet

9.5 og ferritin på 7.. knasker jern så det holder.. litt lei av de pillene siden jeg har gått på de nå gjennom hele svangerskapet og må gå på det etterpå også.. Ja ja.. jeg er ikke alene om det heldigvis:)

Skrevet

Hb 9,5 og Ferritin på 8. Da tar jeg i tillegg jernsprøyter èn gang i uken. Skulle ønske at jeg hadde så høy og flott blodprosent som deg! ;)

Skrevet

det låg vist på nedre grensen rundt 9 eller 10 husker ikke helt, men har fått meg en jern mix som jeg må ta to ganger til dagen... asj asj asj asj

og så må jeg ta flere blodprøver for å sjekke at det går opp eller holder seg der....

Skrevet

Min lå på rundt tolv.. skal denne forandre seg når man nærmer seg fødsel??

Skrevet

min har ligget på oppimot 13 helt fram til nå for godt og vel en uke siden. Da lå den på 10,5.. jeg fikk beskjed av min lege at det var positivt så nærme termin ( 03.02) fordi det hadde med blodgjennomstrømningen i morkaken å gjøre. Dess lavere hb er, dess lettere pumpes blodet igjennom kapilærene. Men hadde vært tidligere i svangerskapet ville de ha gjort noe med det, sa hun.

jeg er ingen ekspert på området akkurat, men jeg fikk beskjed om å holde meg unna jern-tabletter.

jeg lurer på om det er derfor jeg er så svimmel, jeg? Noen som vet?

Skrevet

12,4 uke 30

Skrevet

man blir jo slapp, svimmel og veldig trøtt når en mangler jern i kroppen....

Skrevet

min ligger på 10 og jeg fikk streng beskjed om å begynne åp tygge piller i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...