Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 har ganske vondt i korsryggen og i magen nå,akkurat som sterke mensmerter... I tillegg gjør det vond i baken. klarer ikke sitte stille.... Har ni dager igjenn til termin. Kan dette være rier eller kan det være pga at jeg har hatt sex i dag for første gang på veeeeeldig lenge? Smetene er ikke regelmessige men kommer og går litt... kan vare 20 min,før det avtar for så å begynne igjenn. Er førstegangs....så vet ikke hva som er vanlig. det varierer jo så veldig fra person til person... Noen meninger?
findus Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Førstegangs her og, men har hørt at de gjerne er uregelmessige en stund først, før de begynner å bli regelmessige. Er det veldigveldig vondt eller?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 inimellom er det ganske så vondt ja. Lurte på om jeg skulle bare prøve legge meg å sove. Får jeg sove er det vel neppe ekte rier vil jeg tro.... Smerten i korsryggen er mer eller mindre konstant. Kjenner jeg er sliten. har vart hele ettermiddag og kveld.
findus Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Sikkert lurt å prøve å få hvilt så mye du kan - særlig hvis dette er begynnelsen på "the real thing"! Da er det nok ok å ha hvilt så mye som bare mulig... Lykke til da! Spent, jeg - kan du ikke oppdatere om det skjer noe mer?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Skal holde deg opdatert ja:) spennende selv om det ikke er vidre behaglig!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Rier er vel gjerne uregelmessige til å begynne med, og så er fødselen i gang når de blir regelmessige...eller har jeg misforstått? Er førstegangs selv, men hadde alt for tidlig i svangerskapet noe de trodde kunne være premature rier og da hadde jeg sånne lange tak som varte i 2-3 timer...så 20 min med kraftige smerter kan sikkert være rier det også
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 I dag er smertene halvert,så det var ok ikke rier nei:)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Det kan være modningsrier/forrier som forbereder kroppen, jeg hadde det sånn i 3 døgn før de ble regelmessige og deretter dabbet av (men jeg har 4 uker til termin) på føden sa de at det var rier, var forresten moden da de undersøkte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå