Gå til innhold

kan rier være uregelmessige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ganske vondt i korsryggen og i magen nå,akkurat som sterke mensmerter... I tillegg gjør det vond i baken. klarer ikke sitte stille.... Har ni dager igjenn til termin. Kan dette være rier eller kan det være pga at jeg har hatt sex i dag for første gang på veeeeeldig lenge? Smetene er ikke regelmessige men kommer og går litt... kan vare 20 min,før det avtar for så å begynne igjenn. Er førstegangs....så vet ikke hva som er vanlig. det varierer jo så veldig fra person til person... Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstegangs her og, men har hørt at de gjerne er uregelmessige en stund først, før de begynner å bli regelmessige. Er det veldigveldig vondt eller?

Skrevet

inimellom er det ganske så vondt ja. Lurte på om jeg skulle bare prøve legge meg å sove. Får jeg sove er det vel neppe ekte rier vil jeg tro.... Smerten i korsryggen er mer eller mindre konstant. Kjenner jeg er sliten. har vart hele ettermiddag og kveld.

Skrevet

Sikkert lurt å prøve å få hvilt så mye du kan - særlig hvis dette er begynnelsen på "the real thing"! Da er det nok ok å ha hvilt så mye som bare mulig...

Lykke til da!

Spent, jeg - kan du ikke oppdatere om det skjer noe mer?

Skrevet

Skal holde deg opdatert ja:) spennende selv om det ikke er vidre behaglig!

Skrevet

Rier er vel gjerne uregelmessige til å begynne med, og så er fødselen i gang når de blir regelmessige...eller har jeg misforstått? Er førstegangs selv, men hadde alt for tidlig i svangerskapet noe de trodde kunne være premature rier og da hadde jeg sånne lange tak som varte i 2-3 timer...så 20 min med kraftige smerter kan sikkert være rier det også :)

Skrevet

I dag er smertene halvert,så det var ok ikke rier nei:)

Skrevet

Det kan være modningsrier/forrier som forbereder kroppen, jeg hadde det sånn i 3 døgn før de ble regelmessige og deretter dabbet av (men jeg har 4 uker til termin) på føden sa de at det var rier, var forresten moden da de undersøkte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...