Gå til innhold

når kom magen?


Smiley* Gravid igjen! 2.gangs.

Anbefalte innlegg

Hei!

Når begynte dere å få mage?

Jeg er 2.gangsfødende.. Hadde ikke så stor mage i forrige svangerskap... Noe jeg håper jeg får nå! husker ikke nøyaktig når magen kom..

Men når kom magen 2. gang??

 

Ja det varierer fra gang til gang og person til person..

Men er gøy å høre andres erfaringer!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 9+1 å fått litt mage, men det tror jeg kommer av mye luft i magen+treg mage...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2, og har ikke begynt å få mage enda. Likevel; en jente i stallen "min" la merke til at jeg har lagt på meg. Så jeg vet ikke helt, jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første svangerskap var med tvillinger og da fikk jeg STOR mage raskt, allerede rundt 6 uker... Fikk STOR mage denne gangen også rundt uke 6, men satser på at det er fordi magen ofte vokser raskere i andre svangerskap:-D Er nå i 12 uke (11+3) og ser ut som jeg er rundt 5 måneder på vei ifølge de fleste *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i 12.uke, og har ikke fått noe mage. Regner ikke med at den kommer på noen uker, etter det legen har fortalt. Dette er mitt første svangerskap, og jeg tror magen kommer senere da enn om man blir gravid senere.

Da vi fortalte svigerfar denne uka at han skulle bli bestefar påsto han at han hadde sett det, men det er bare tull. Han ville nok gjerne ha "sett tegnene" og skjønt det av seg selv, men jeg ble bare utrolig provosert av slike kommentarer. Det er viktig for meg at det ikke synes ennå, også i forhold til jobben. Siden jeg kan bruke de trangeste olabuksene fortsatt regner jeg med at svigerfar så det han ville se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 6 og magen er begynt å komme. Kan ikke bruke buksene jeg brukte på nyttårsaften.dette er mitt 5 svangerskap og hadde en død fødsel i uke 23 for 4 mnd siden så det er nok årsaken til at magen kommer fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 2.gangsfødende å har begynt å få mage nå, er i uke10. me nr 1 så fikk jeg ikke mage før jeg var 5-6mnd på vei, så d kom så et sjokk når jeg ser hvor stor magen er blitt denne gangen, mamma konne å se at magen hadde vokst mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e 2gangs fødende..

sist kom den tidlig og i uke 8 såg de som kjenner meg d..

denne gangen e den begynt å smått å komme, e i uke 7+3no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi nå begynner jeg å glede meg til magen kommer..

Håper på stOr mage jeg da, i og med at jeg ikke var så stor forrige gang..

Ønsker dere lykke til alle sammen!

Vi prates sikkert mer her inne på disse sidene..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d e kjempe gøy når magen komme og alle ser d..

eg håpe på ¨bli litt mindre denne gangen..hehe

sist trodde folk eg va dagsventende når eg va 5mnd..fikk kommentarer fra ukjente på kafe når eg va 7mnd om at no va magen så godt nedsunket eg kunne bare ha dager igjen...

og de fleste trodde eg venta tvillinger.. *ler*

 

syntes jo så klart ikkje eg va sååå diger sjøl då, men når eg ser på bilder no kan eg forstå folks reaksjoner..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke magen skulle komme ennå, men samboern sier den så smått har kommet(er 10 uker på mandag) sist kom den jo ikke iallefall før uke 16-17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også litt på dette med magen...

 

Min kropp er noe lubben som det heter... men jeg merker tydlig at kroppen er som den pleier.. får på meg buksene jeg har brukt det siste halve året...

men magen er blitt mer rund, prøvde mamma bukser i butikken i dag... å gud så deilig det var! Men føler det er fortidlig... er jo bare 9+ 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 8.uke og har mage. Fikk mage tidlig sist og, men ikke sånn som dette. Mine bukser får jeg ikke knept (har sprekt en:)). Tok frem snekkerbuksa igår:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...jeg 5+1 og har mage...men er veldig oppblåst...fikk mage tidlig sist og...måtte kjøpe ny bukse i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! syns bare eg e oppblåst, men mersker stor forskjell på klærene mine (7+2) har ikke lyst på så stor mage før jeg skal si det til venner og andre rundt meg.. så.. er ikke så veldig stor av meg så "frykter" den kommer før uke 12.. hi hi.. (er jo enkli veldi kjekt) :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...