Gå til innhold

hvor mange av dere er fra oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt morsomt å se bare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra Asker da, men er jo ikke langt unna Oslo :)

Skrevet

østensjø bydel her :)

Skrevet

østensjø bydel bodde jeg før, frem til august =) nå bor jeg på grønland, men må finne noe vi kan kjøpe før august. det blir hverfall IKKE her..hehe

Skrevet

Nordstrand her=)

Skrevet

hvor gamle er dere da?

Skrevet

jeg er 23 =) har en på to fra før...

Skrevet

Ekeberg her...

Skrevet

er fra nordstrand,men nå bor jeg på lørenskog.

er 23.

Skrevet

Heisann. Vi bor på Løren. Flytta hit i november -06. Jeg er 30 år.

Skrevet

Har bodd i oslo sentrum(ved fredensborg,nedafor st.hanshaugen) frem til for tre uker siden,da flytta vi inn i hus et stykke utenfor Asker.

Jeg er 28 år,så begynner å bli gammel. *snufs*

Savner egentlig litt å bo i sentrum,var så fint å ha gangavstand til det meste,som kino,restauranter,masse butikker m.m Men men,nå har vi ihvertfall hus,med stor terasse og stor hage/tomt med garasje,så livet blir litt mer behagelig heretter,enn ei lita loftsleilighet uten heis og fast parkeringsplass(fikk sparka inn ene sidespeilet siste uka vi bodde der,hurra!)

Noen av dere som har møttes på bim-treff i byen,eller?

Skrevet

jeg har aldri turt å bli med på disse treffene jeg.-

synes rett og slett at det virker skummelt. hihi

Skrevet

Jeg er 33, bor i Ullern bydel. Aldri vært med på BIM treff...

Skrevet

He-he,velkommen i klubben! Feiger alltid ut jeg også! Hadde nok føltes tryggere å treffe på andre slitere,men ellers så er jeg så redd for å bli kjent med mange som kan bli gravid når som helst,og da er jeg redd jeg ville blitt fryktelig miunnelig og litt bitter,så hadde vel bare dratt meg unna dem igjen. Idiotiske tanker og følelser,men du er jo isamme bår,så du skjønner nok hva jeg mener,Lioevr!

*klem*

Skrevet

skjønner godt hva du mener elli-karamelli.

også synesjeg i tillegg da, at det er litt ekstra skummelt...

hva skjer om det dukker opp noen jeg fakrisk kjenner, men som jeg absolutt ikke vil skal vite at vi både er prøvere og slitere...

tror nok det blir lettere det der når man faktisk er gravid :)

Skrevet

Jeg er 20 forresten;-)

Skrevet

Ja,tror vi feigingene får liste oss ut av mørket når vi endelig er blitt gravide,da er det liksom ikke så skummelt! Men jeg venter til etter uke 12,så jeg er mer sikker på at det går bra med babyen!(kjedelig å miste etter å ha sett alle andre glade,lykkelige med voksende mager,og tenke på hva en kunne hatt!)

Skrevet

jeg bor på stovner og er 24 år.

Skrevet

østensjø bydel altså.. ble litt langt nede i innlegget.. :)

Skrevet

hei! Jeg er 23 og bor på frogner! Håper vi snart fyller hovedstaden med store mager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...