Gå til innhold

Hva betaler dere barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva man betaler en barnevakt nå til dags... Når jeg passet barna i gata for ca 15 år siden synes jeg å erindre at jeg fikk rundt omkring 20 kroner (?) timen... Men det er jo som skrevet faktisk 15 år siden... Hva betaler dere for barnevakt?

Man må vel skille om barnet de passer har lagt seg (- da er det jo litt mindre jobb... Ser vel stort sett bare tv eller sitter på nettet å surfer...) eller om leggingen er med i jobben? ...men da er det jo gjerne forskjell i aldre også... En 12-åring kan jo gjerne sitte her så lenge småen har lagt seg, men jeg vil ikke la en 12-åring bade/stelle og legge småen på 15 mnd...

Har dere noen erfaring med sånnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en jente på 17 år som passer snuppelure innemellom.

Hun får 75 kr uansett om Datteren vår er våken eller ikke.

Nå har hun aldri lagt henne da, for entan så har vi kommet hjem før hun legger seg eller så sover hun alt når barnevakten kommer.

Kommer litt ann på hvor gammel barnet er syns jeg. er det et "stort" barn som klarer seg mer eller mindre selv så trenger hun ikke så masse. Men er det en liten baby som trenger masse stell og slikt kan hun jo kansje få litt mer.

Datteren vår er 22 mnd, så da syns både hun og vi at 75 kr i timen var ok

Skrevet

75kr timen?

Oioioi, prisene har steget i det siste...

Da er jeg glad jeg har ei søster som kan passe han når vi trenger det:)

Skrevet

Var ikke meningen å bli anonym.

Skrevet

Viss lillesøstera mi treng pengar pleier å få 200kr for ein kveld (20 - 00), utan legging (når ho ikkje har akutt pengemagel vil ho ikkje ha betalt). Når ho sit barnevakt hos andre får ho både bedre og dårlegare betalt, alt etter som kven ho er hos.

Det er dessverre ingen her omkring som kan passe småen på dagtid (type trillepike), så den problemstillinga har ikkje vore aktuell for oss.

Skrevet

Jeg fikk 100 kr/timen når jeg passet 3 søsken på 8, 6 og 3 år..uansett om de sov elr ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...