Gå til innhold

Blir så stressa! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, lurer på om jeg må holde meg borte fra denne siden en stund jeg. For jeg kjenner at jeg blir så utrolig stressa av å være her, spesielt av alle "jeg er gravid"-innleggene. Ikke misforstå, jeg unner ALLE her inne å bli gravide, så det er ikke misunnelse jeg føler... Men jeg har skikkelig problemer med å tro på at JEG kan bli gravid, og jo flere rundt meg som blir gravide, jo mer motløs blir jeg. Dette henger jo selvfølgelig sammen med at vi prøvde i 3 år sist før jeg til slutt ble gravid med prøverør. Jeg har nylig fått bekreftet at jeg faktisk har eggløsning (noe jeg trodde jeg ikke hadde), og det er ikke noe annet galt med oss, så det skulle være fullt mulig å bli gravide igjen, med naturmetoden. Men jeg sliter så med å overbevise meg selv om at det kan skje!

Noen som orker å psyke meg opp litt? Jeg blir så sliten av disse tankene.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg !

Skjønner deg veldig godt egentlig.. blir helt på gråten når jeg leser om alle som er blitt gravide.. Men jeg tror egentlig man prøver litt FOR hardt..

Sist jeg var gravid ( mistet, ma ) så ble jeg gravid når jeg ikke tenkte på det i det hele tatt og ikke stresset kroppen i det hele tatt..

Vet det ikke er litt, men ikke stresse så mye med å bli gravid kanskje ?

Skrevet

Hei!

Ja, det er litt lett å bli stresset av å lese om alle som blir gravide her inne, og det føles vel som om alle andre blir gravide med en eneste gang. Men det er mange som har prøvd lenge, og som endelig blir gravide. Og det er jeg helt sikker på at du kommer til å bli også.... Så vi er alle veldig glade for de andre nå, og så kommer de til å bli veldig glade for deg når det blir din tur. :)

Stå på! Det ordner seg for snille jenter!!!

Skrevet

Takk for at dere tok bryet med å svare, jenter! Betyr mye for meg :)

Var ikke mer som skulle til før jeg ble litt lettere til sinns... :)

Skrevet

Skulle bare mangle.. Det er jo nettopp hva denne sider er her for..

Jeg skal på IKEA og kjøpe sofabord. Økonomien er litt skranten, så det må bli ett rimelig ett..

Ha en finfin fredag!

Snakkes!

Skrevet

JUHU!!! Gode fredagsvibber sendes til deg :)

Sitter her med tanta og er nå i min 6 pp, men gir ikke opp håpet ennå :) Er bombesikker på at det blir vår tur også, selv om det kanskje tar litt tid. Den kroppen er jo et mysterium vettu :)

Har sørget for langfri neste el, så da SKAL den sitte :) Hehe...

DET BLIR VÅR TUR OGSÅ CHESS!!!!

Skrevet

du er ikke alene om de tankene,chess,som du ser her! vi er flere som sliter,og til tider blir det litt mye. selv er jeg veldig sjeldent her inne for tida,særlig etter jeg mista i uke 11 før jul. Er ikke spesilet stressa,og stressa ikke mye før jeg ble gravid heller. Har prøvd i snart 2 år,og har en SA og en MA bak meg.

Tror jeg har innfunnet meg med at det skal ta tid,så nå om dagen tenker jeg mest på trening,skole,jobbsøking og på alt som må ordnes her i huset(vi har nylig flytta inn i vårt første hus,og mitt største problem for tida er åssen i huleste jeg skal få fixa noen ok gardiner rundt om her,og hvorfor vi ikke finner et salongbord vi liker!(bare dritt i butikkene jo!) Ja,og så har jeg nettopp hatt lap.,og fått vite at alt ser ok ut,så nå er jeg enda mer rolig mtp det å bli gravid.

Siden du har blitt gravid før,om enn med ivf,så kan du bli det igjen! Har du vært i kontakt med klinikken som hjalp dere sist? så vidt jeg vet,så har dere rett på hjelp til barn nr. 2 mye raskere nå,siden dere allerde har ett prøverørsbarn.

Satser på at det skjer ting iløpet av våren,vettu! Detta skal vi klare alle sammen!

Masse klemmer til deg!

Skrevet

Tuuusen takk for oppmuntrende ord!! Det varmer virkelig :) Godt å se at en ikke er alene om sånne tanker, selv om jeg ikke unner noen andre det da.. :)

Det kryyyr jo av gravide damer rundt meg for tida! To av de jeg lå på barsel med er gravide igjen, og en tredje fra barsel har akkurat fått et barn nå, 16 mnd etter at hun fikk tvillinger...! Søsteren min er også gravid, men det er, TAKK OG LOV, en graviditet jeg klarer å kjenne genuin glede over! :)

Kjenner at kroppen driver og forbereder seg på el om dagen. Har ikke begynt å teste enda. Kanskje jeg dropper det denne måneden, vi får se...

Ønsker ihvertfall alle dere prøvere der ute masse lykke til og håper at de etterlengtede spirene sitter til slutt!!

Klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...