Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei damer. Lurer på om det er noen flere som merker at de går opp litt ved mensen? Jeg synes jeg er flink, slanker meg med McKenna, og trener på step apparat 4 kvelder i uka 30 min. pr gang. Var kommet meg til 68, og nå viser vekta 70.6 :-(( Mister motet skikkelig, og trenger å høre om det vil gå over....Husker ikke hvordan siste mens var da jeg hadde nettopp begynt å spise bevisst og trene 4 kvelder. Takk for tilbakemeldinger!
2prinsesserogbim Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 det er vanlig å gå opp ca 2 kilo ved begynnelse på mensen
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Takk alexandra_06 Det var godt å lese at det er normalt. Så dum jeg føler meg. Kan man gå opp mer enn 2 kg?
2 søte småpiker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg går også opp minst to kilo, i tillegg blir jeg skikkelig oppblåst, ser seriøst ut som om jeg er gravid i fjerde mnd minst. VAr aldri sånn før jeg fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er hovedinnlegger - Det med vektøkningen er ekstremt! Jeg jobber med å gå ned i vekt, og mister fullstending motet når tiden før mensen kommer. Så få jeg enormt med kviser, også mot normalt. Kan det være fordi hormonell prevensjon holdt noe av dette i sjakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå