Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet hvorfor det ikke anbefales til ammende, bortsett fra at man helst ikke skal slanke seg når man ammer?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei hei! Jeg har ringt å spurt og det er kun fordi man ikke skal slanke seg, ikke noe i veien med å spise en gang i blandt med andre ord. Det var iallefall det han sa til meg:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 det har ikke jeg fått med meg... hvis jeg er på farten og er sulten tar jeg heller en sånn enn vanlig sjokolade:)
cielo *to barns mamma* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Tusen takk for info, dette har jeg også lurt på. Får lett lavt blodsukker og da er det så kjekt å ha med seg disse på tur, men har ikke turt når jeg ammer (bananer er tungt å bære!) men det skal jeg gjøre nå :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Takk for svar! Var redd det var noen skumle stoffer i den eller noe jeg.. Mmm en brownie i ny og ne er digg og stopper søtsuget! HI
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Hei igjen! Ville bare understreke at kilden til informasjonen er en ansatt hos MøllerCollettAS (80080555), og JEG synes han hørtes troverdig ut (han understreket at man ikke skal slanke seg når man ammer, hørtes ut som en litt bekymret pappa når han sa det;-) Synes likevel man må være litt kritisk til info fra de som lever av å selge et produkt, og vil at hver enkelt tenker over det. For jeg er ingen ekspert og tar selv en sånn bar bare en gang iblandt:-) (Men sikkert for ofte, he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå