Gå til innhold

greier ikke mat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..er det noen her som spiser mye mindre enn før dere ble gravide...jeg er ikke spesielt plaget med kvalme elller noe,men jeg har ikke samme lysten på mat som før..blir mett bare etter noen biter...noen andre i samme situasjon, er i uke 11 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, er dårlig med matlyst her.. men det sies at spiren får i seg de näringsstoffene det skal ha allikevel. Smakslöker og luktesans er forandret mye. Mye har det sikkert med at vi ikke skal få i oss ting som skader spiren. Ta det opp på neste kontroll om du er urolig=) Lykke til!

Skrevet

jeg har skikkelig dårlig matlyst, er i uke 9 nå .. og brød f.eks klare jeg ikke få i meg , må bli knekkebrød.. føler jeg har minket noen kilo . men har hørt det er vanlig og gå ned litt i begynnelsen .. det blir vel bedre etterhvert. kanskje det går bedre og få i seg ting som f.eks frukt og lettere mat? lykke til =)

Skrevet

Veldig dårlig matlyst her også og VELDIG trett, men det er mye pga av kvalme! Dette er tredjeman (eller jente :), og det har vært likens med de to andre også. Veldig slitsomt, faktisk det vanskeligste med hele svangerskapet synes jeg...men i uke 12 så er det som alt normaliserer seg og da er det bare fryd:)))

Skrevet

Jeg er kvalmsulten hele tiden!

..vet ikke hva jeg skal spise fordi jeg er småkvalm hele tiden

-men samtidig skriker tarmene etter MAAAT!!

Ender med at jeg egentlig blir fort mett når jeg spiser,

men jeg spiser meg litt ekstra mett hver gang for jeg orker

ikke å bli sulten 2 minutter etter inntatt måltid igjen..

Sikkert kjempesunn teknikk! ;)

Og -ja- er selvfølgelig trøtt, trøtt og trøtt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...